Stos lutowy cz.2


posted by Sardegna on

1 comment

Postanowiłam, że zdobyte stosiki będę prezentować dwa razy w miesiącu (żeby nic mi nie umknęło). Dziś zatem druga część stosu lutowego:


Od góry:
1.  "Statek Przeznaczenia" cz.1. Robin Hobb - oczywiście z wyprzedaży, swoja drogą próbuję skompletować tą serię i mam na razie tylko dwie części, w ogóle ze sobą nie związane. Nie zapowiada się więc jej czytanie w najbliższym czasie.
2. "Dobranoc słonko" Heidi Hassenmüller
3. "Bez odwrotu" Jana Frey 
4. "Nie każ mi tutaj umierać" Rattawut Lapcharoensap
5. "Koniec niewinności" Ami Sakurai - wszystkie cztery zdobyte na Podaju.

"Dobranoc słonko" i "Bez odwrotu" już przeczytałam, recenzje niedługo. Reszta musi poczekać na swoją kolej. Dwie ostatnie książki są z wydawnictwa Vesper, które bardzo przypadło mi do gustu, a poza tym wydaje piękne okładki.

Przy okazji zrobię też podsumowanie miesiąca:
1. "Prawiek i inne czasy" Olga Tokarczuk - ocena 6
2. "Cukiereczek" Diablo Cody - ocena 4
3. "Sześć grobów od Monachium" Mario Puzo - ocena 4
4. "Parszywa historia" Jake Hill - ocena 3
5. "Błękitnooki chłopiec" Joanne Harris - ocena 6
6. "Dobranoc słonko" Heidi Hassenmüller - ocena 5
7. "Bez odwrotu" Jana Frey - ocena 5

Siedem książek to nie jest imponujący wynik. Ale przy mojej Trzylatce, która chce układać puzzle około 20 razy dziennie i przy Mlodym, który MUSI być wszędzie tam, gdzie akurat go nie ma, myślę, że to i tak nie najgorzej
Sardegna

1 komentarz:

  1. E tam,
    siedem książek przy dwogu tak małych dzieci, to JEST imponujący wynik:).

    OdpowiedzUsuń