Podsumowanie październikowej ankiety


posted by Sardegna on

3 comments

Z lekkim opóźnieniem przedstawiam wyniki mojej październikowej ankiety czytelniczej. Na pytanie "Jaka książka września, wydaje się być najbardziej interesująca?" odpowiedziało 14 osób (nieco mniej niż we wrześniu). Książka, która zdobyła najwięcej głosów, to: "Emil ze Smalandii" "Lotta z Ulicy Awanturników" Astrid Lindgren - 28%. Kolejne miejsce zajęła powieść "Trzy" Pitera. Murphy -21%. Wyniki pierwszego miejsca są dla mnie trochę zaskakujące. Ale jak widać, nasze zapotrzebowanie na dziecięcą literaturę nie słabnie. Można wręcz powiedzieć, że rośnie z wiekiem. Ja przynajmniej tak mam. Bardzo dziękuję za udział w ankiecie i proszę o zaznaczenie swoich typów, w następnej:

Jeśli chodzi o moje wyniki czytelnicze w październiku - nie są najgorsze . Przeczytałam 8 książek, czyli średnią miesięczną wyrabiam. Moje oceny wyglądają następująco:

1. "Nikomu ani słowa" Jana Frey - 5 
2. "35 maja, albo jak Konrad pojechał do mórz południowych" Erich Kästner - 4
3. "Powrót niani" Nicola Kraus, Emma McLaughlin - 4
4. "Kuzynki" Andrzej Pilipiuk - 6
5. "Księżniczka" Andrzej Pilipiuk - 6
6. "Zapomniałam, że cię kocham" Gabrielle Zevin - 5
7. "Wychodząc z mroku" Dąbrówka Rosada -5
8. "Zakręty losu" Agnieszka Lingas - Łoniewska -4

Wszystkie książki, poza "35 maja", pochodzą z mojej osobistej biblioteczki. Przeczytałam też drugi w mojej karierze e-book . Porażek czytelniczych nie doznałam. Do mojego rocznego wyzwania czytelniczego, pozostało 18 tytułów. To jest do zrobienia. A wtedy będzie SETKA, i będę mogła spokojnie wejść w nowy rok.
Sardegna

3 komentarze:

  1. Mi do setki brakuje 14 tytułów, choć mam cichą nadzieję, że będzie powyżej... Najwyżej kolejnego sylwestra przesiedzę przy książkach, by dobić ilość tytułów... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężka ta ankieta w tym miesiącu, nie wiem co wybrać :) Super, że przeczytasz w tym roku 100 książek! Mi się chyba nie uda niestety, życie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ktrya - to pewnie przebijesz mnie liczebnością tytułów na rok 2011 :)

    Immora - wiem, wiem...niestety nie zawsze jest czas na czytanie, są jeszcze inne obowiązki...mam nadzieję, że nie "wymięknę" przed końcem roku i setkę zaliczę :)

    OdpowiedzUsuń