"Czytam więc jestem" czyli akcji portalu wloclawskie24.pl


posted by Sardegna on

6 comments

Lubię różne czytelnicze akcje. Często biorę w nich udział i angażuję się w nie w miarę możliwości i czasu. Kilka dni temu dostałam propozycję przyłączenia się do projektu Czytam więc jestem, który organizuje portal informacyjny wloclawskie24.pl

Zerkając na stronę akcji, dowiecie się szczegółów. W skrócie chodzi o to, aby na stronie portalu publikować swoje teksty dotyczące literatury, recenzje i opinie o przeczytanych książkach. W zamian, oczywiście poza promocją swojej twórczości i ewentualną reklamą bloga, można zdobyć też nagrody książkowe. Na razie nagrodzone zostają raz w miesiącu najlepsze teksty. Myślę jednak, że w miarę zwiększenia popularności akcji ilość sponsorów i nagród się zwiększy. Jednak zanim to nastąpi potrzebne jest zwiększenie popularności projektu i zaangażowanie ludzi lubiących pisać o książkach.

Zapraszam zatem do rejestracji w serwisie, która jest bezpłatna i bardzo prosta, publikowania swoich tekstów i zawalczenia o nagrody.
Zachęcam tez do polubienia strony portalu na FB. Wszelkich szczegółów dotyczących współpracy i spraw związanych z publikacją udziela Agnieszka Maciejewska, do której możecie pisać na FB. Myślę, że taka współpraca może być niezłą praktyką dla osób, które studiują dziennikarstwo i wszystkich zainteresowanych tą dziedziną życia.

Ja ze swej strony kibicuję portalowi i Agnieszce i przyłączam się do projektu, do czego i Was zachęcam.

Sardegna

6 komentarzy:

  1. Ciekawie wygląda. Zaraz przyjrzę się dokładniej i może spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł. Zajrzę, może się przyłączę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i ja zajrzę, najgorzej z czasem.
    Inicjatywa mnie kusi.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj,
    Jeśli chodzi o książki na wymianę - czemu nie skorzystasz z Finty? link: www.finta.pl/ref/misha To platforma do wymian książkami, filmami, grami, w zamian za punkty, które następnie możesz sprzedać lub wymienić na interesujące Cię książki. :) Sama z tego korzystam i naprawdę polecam. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry!

    Jestem inicjatorkę w/w akcji.
    Serdecznie zapraszam wszystkich, którzy mają ochotę wziąć udział w tej akcji.
    Szczegóły u mnie na FB lub proszę pisać na GG. Mój numer: 10244841

    OdpowiedzUsuń