Jak to było z tą Trojką e-pik i ilu uczestników bralo w niej udział.


posted by Sardegna on

9 comments

Z okazji dwóch lat prowadzenia wyzwani Trójki e-pik, postanowiłam zaprosić Was do zabawy liczbowej. Zadaniem było określenie, ilu uczestników brało udział w wyzwaniu, w czasie dwóch lat jego trwania. Jeżeli uczestnik brał udział w kilku miesiącach, liczony był tylko raz. Niektóre osoby w trakcie trwania zmieniły swoje niki, nazwy blogów bądź przeszły do Google+, ja jednak pozostawiłam nazwy bez zmian. Mam nadzieję drodzy uczestnicy, że się na mnie, z tego powodu, nie pogniewacie.

Lista uczestników Trójki e-pik, w trakcie dwóch lat jej trwania, prezentuje się następująco:

1. anek 7 Lektury wiejskiej nauczycielki
2. anetapzn Pasje i fascynacje mola książkowego
3. Agata Adelajda - Sprawy domowe i książka na półce
4. Agnesto - Agnestariusz
5. Ania - Chciałbym znać tytuł ostatniej w świecie książki 
6. Antyśka/ Meow- Książka jest życiem naszych czasów
7. Azumi - Miros de carti
8. Anne18 - Książki warte przeczytania
9. Agnieszka - Szepty duszy
10. Agnieszka czyta -  Czytam bo...
11. Agnieszka - Krimifantamania
12. Agata - Różności książkowe i nie tylko
13. aneta6 - nie prowadzi bloga
14. Ailis - Ogród w kieszeni
15. AnnRK - Myśli i słowa wiatrem niesione
16. Ania - Ania przy kawie

17. Aine - Czytanie przy kominku
18. Aleksandraczyta 
19. agooocha - in a bookworld
20. Aneczka - Pasjonatka literatury

21. awiola - Subiektywnie o książkach
22. Agnieszka Perzka - Moje książki, mój świat
23. Ania - nie prowadzi bloga
24. Agnieszkaapdzieckowojny -Książka otworzy przed tobą inny świat



25. Barbara - Wrota wyobraźni
26. byle do jutra - milion Książek
27. Beata24 - nie prowadzi bloga
28. barwinka Książkowe wyliczanki
29. barbaratoja Minął dzień
30. Baeta Szczur w antykwariacie
31. bezrobotna.pl - Bezrobotna
32. Bibliopatka -Fragmentownik
33. betka - Zaczytana Zagłębianka
34. Cat Rock - Moja biblioteczka
35. Cooltura osobista 
36. Czytalenkaa

37. Dominika Anna - Każda książka jest magiczna
38. Dusia - Mój świat 
39. Dosiak - Dosiakowe królestwo
40. Dominique  - Szepty wyobraźni
 


41. ederlezi -  Baśnie z Tysiąca i jednej nocy
42. ejotek - Ejotkowe postrzeganie świata
43. Els81 - Książkowe wyzwania Elki
44. Ela(pkela) - Notes czytelniczy
45. Elżbieta Noga - Moja lista lektur

46. finka - Poduszkowietz
47. Florentyna - Zamieszkać w bibliotece
48. Flouube - Sowa z papieru

49. Guciamal Moje podróże
50. gosiaausten - Gosia samosia 
51. Gosia B - Cząstka mnie

52. Honorata - Książki Ja i Pan Kot
53. Halinka - Zapiski prowincjonalnej marzycielki
54. Halaszka Kurcewiczówna http://art-forever-in-my-mind.blogspot.com/

55. Iza - Filety z Izydora 
56. iwona-w - nie prowadzi bloga 
57. Incrusta - Krople delikatnych słów Ceisha/Maytea
58. Imani - Myśli czytelnika
59. inwentaryzacja krotochwil - Inwentaryzacja krotochwil
60. Inviernita  - nie prowadzi bloga 

61. Julka Wspólna biblioteczka
62. JuliaOrzech
63. Jenny - Bookworm
64. jjon - Bukowniczek
 
65. Kasia Taki jest świat
66. Kasia J - Kącik z książką
67. koczowniczka - Przede wszystkim o książkach
68. Klaudia Karolina Klara - Libraire
69. Ktrya - Moje recenzje książek
70. Książkowe zauroczenie - Figlarne czytanie  
71. Kasiek - Z pasją o dobrych książkach
72. Kropka - Zaksiążkowane
73. KasikO - Książek świat
74. Kaś - Achy i ochy z książką
75. Kruszynka - Book and cooking 

76. Karolina Aderek http://mysteriousworldofbooks.blogspot.com/
77. Karolina K -Notes z recenzjami
78. Kaye -Notatnik Kaye
79. Kasia Bielecka- Nieuleczalny książkoholizm
80. Lena Książkowe podróżowanie
81. LenaS - Z nosem w książce
82. Lemonetka - Biblioteczka Marceliny
83. Leanika - Świat recenzji
84. lu - Blog na książki i inne przyjemności.
85. leseparatist -leseparatist czyta

86. Maniaczytania  
87. Monotema - 52 tygodnie czytania
88. molesław - Czytanie jak oddychanie
89. Marcin - Chciałbym znać tytuł ostatniej w świecie książki
90. Magda K-ska - Stulecie literatury
91. magdalenardo - Moje czytanie
92. Mery - Kraina Andersena
93. Magda Borkowska - My paper paradise
94. missfeather - in a bookworld
95. marichetti -Twoja poczytajka
96. Melania - Biblioteka Melanii
97. makomt - Książki wokół mnie
98. Miłośnik Książek - Biblioteka miłośnika książek
99. madmad - Ogród książek Mad
100. Mafia - Czytelnicze podróże
101. Mara Truszkowska http://frenzybook.blogspot.com/
102. Moja miłość - Książki http://mojamiloscksiazki.blogspot.com/
103. Marjory -Notatnik Marjory
  
104. natanna Moje zaczytanie
105. Nutinka - U Nutinki
106. Nina X - Czytaj i myśl
107. Natalia - Książkoville

108. Pauli Mój kantor wymiany myśli i wrażeń
109. Patrycja Udebulduzur
110. Paulina - W świecie słów
111. Paula - Mój świat - szelest kartek
112. Pani_Wu 
113. Plichcia -Czytelnia Kasi 

114. Strona Hanki - Strona Hanki
115. Salwinia- Wśród szeleszczących kartek
116. Silwercross - Moje czytanie
117. Skrzat - Skrzatowisko
118. światksiążek

119. To przeczytałam
120. Tomocerus  - nie prowadzi bloga

121. urodowystyl

122. weisse taube - Zacisze literackie
123. Wiki - Literaturomania

124. Viv Krakowskie czytanie
125. viv - Która lektura? 

126. Zorija - nie prowadzi bloga
127. Zaczytana - Zaczytana 
128. ZaczytAnia
129. Zainspirowana -Książki - filmy - recenzje - Recenzje książek i filmów

+ ja Sardegna

razem 130 osób. Szaleństwo!

Tworząc listę, aktualizowałam swój blogroll. Jako że zawsze starałam się zerkać do przysyłanych mi recenzji, większość uczestników i ich blogów znam bardzo dobrze. Klilkając na niektóre linki, przypomniałam sobie o blogerach, którzy zniknęli jakoś z blogosfery. Niektóre wpisy są z zeszłego roku, inne sprzed czterech/pięciu miesięcy. Mam nadzieję, że to tylko przejściowe, brakuje mi bowiem obecności kilkorga znajomych. Niektórzy uczestnicy pousuwali swoje strony, inni poprzenosili blogi na inne platformy. Ot, życie. Przygotowanie tego podsumowania uświadomiło mi, że nic w blogosferze nie jest stałe. Ktoś przychodzi, ktoś odchodzi, trochę smutno...

Wracając jednak do wyników konkursu, najbliżej prawidłowego wyniku była Aine, która pomyliła się tylko o 6 osób, obstawiając liczbę 136 uczestników. Aine skontaktuję się z Tobą w sprawie nagrody.

Podsumowując Trójkowy czas, 130 osób postanowiło bawić się w moje wyzwanie. Strasznie to fajne uczcie i motywujące do dalszej pracy. Jeszcze raz dziękuję wszystkim i każdemu z osobna za zaangażowanie w to wyzwanie.

Pozdrawiam serdecznie
Sardegna

9 komentarzy:

  1. Widać jak wiele osób cieszy Twoje wyzwanie. Zresztą nic dziwnego bo jest bardzo dobre :) Wspominam je bardzo miło, choć od pewnego czasu nie brałam w nim udziału. Może jednak nadarzy się okazja i w przyszłości wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ wynik! Tyle osób, ale nie dziwię się bo to przecież fajne wyzwanie było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że byłam blisko! :) Cały czas mam nadzieję, że reaktywujesz Trójkę. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sardegno, jak dla mnie Trójka E-pik to najlepsze wyzwanie w jakim brałam udział i do tego bardzo mnie mobilizowało do tego, aby napisać kilka słów o przeczytanych książkach. Mam nadzieję, że wyzwanie zostanie kiedyś reaktywowane!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to definitywny koniec wyzwania ? a może powróci?

    OdpowiedzUsuń
  6. 130 osób - świetnie, czekam ... może wyzwanie jeszcze powróci, może w innej formie.

    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesyłka dotarła w poniedziałek, dziękuję, również za dodatki! Mam zakładkę ŚBK!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. No ładnie, ja tu zaglądam, szukam, a tu nie ma trójki na ten miesiąc. Hm. Będziesz powtarzała wyzwanie? Może by iść po własnych śladach i miesiąc w miesiąc te same hasła? Byłoby ciekawie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    No i może się jeszcze spotkamy w G-cach? daj znać jakby coś, to się chętnie spotkam:)

    OdpowiedzUsuń