#Nowości w mojej biblioteczce - sierpień


posted by Sardegna on

10 comments

Wszystko, co dobre, niestety kiedyś się kończy. Wakacje minęły mi, jak z bicza strzelił, ale myślę jednak, że spożytkowałam je bardzo dobrze. Poza pozałatwianiem kilku odkładanych spraw osobistych, rodzinnych i zdrowotnych, udało mi się całkiem sporo przeczytać i nadrobić zaległości recenzenckie. W lipcu i sierpniu przeczytałam łącznie 28 książek, z tego 9 na urlopie, co uważam za bardzo dobry wynik. Udało mi się też napisać i zaplanować kilka postów, które będę mogła opublikować we wrześniu, kiedy w szaleństwie rozpocznie się rok szkolny.

Jeśli chodzi o nowości sierpniowe, głównie składają się one z zakupów, zrobionych podczas wakacyjnych wyjazdów:


"Fałszywa miłość", "Koszmarne piękno", "Supergwiazda" Heidi Hassenmüller


"Jasnowidz" Bartłomieja Biesiekirskiego i "Kanalia" Pawła Pollaka


Zestaw książek z Readest Digest - kupione po 1 zł w bibliotece


 "Making faces" Amy Harmon 
"Przebudzenie Morfeusza" K.N.Haner
 "Bardzo krótka podróż" Joanny Szczepkowska
"Hej, Jędrek. Szukasz guza?" Rafał Skarżycki
 "Ja, pustelnik" Piotr Pustelnik


"Soy Luna" "Mieszane uczucia", "Początek lata", "Zaczyna się podróż" - książki dla największej fanki Soy Luny (więcej przeczytacie TUTAJ)


"Tajemnicza śmierć Marianny Biel" oraz "Zbrodnia nad urwiskiem" Marty Matyszczak

Jaki mam plan na wrzesień? Przeżyć. Ale tak poważnie, na początku miesiąca szykuję się na wymianę książkową, która ma odbyć się 2.09 w MBP w Mikołowie, w ramach Narodowego Czytania (szczegółowe informacje znajdziecie TUTAJ


Później spotykamy się z ŚBKową grupą, planować nasze działania na Śląskie Targi Książki w Katowicach, które zaplanowane są na listopad ( TAK i TAK było w zeszłym roku, a TAK dwa lata temu).


Po drodze może uda mi się jeszcze coś przeczytać i opisać zaległe książki, których mam na stosie aż 10. Mam nadzieję, że wrzesień okaże się dla mnie łaskawy pod względem czasu, który będę mogła poświęcić na bloga. A Wy jakie macie plany na najbliższe tygodnie?
Sardegna

10 komentarzy:

  1. Ojeju, 28 książek to naprawdę sporo! Zazdroszczę takiego wyniku :) I książkowe zdobycze także niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) faktycznie jestem zadowolona z mojego wakacyjnego czytania :)

      Usuń
  2. Mam powieść Ja, pustelnik i myślę, że będzie to udana lektura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam taką nadzieję, choć na razie muszę skończyć biografię Wandy Rutkiewicz, a potem biorę się za Piotra Pustelnika

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. A dziękuję! Nie ograniczałam się w tej kwestii :)

      Usuń
  4. Ale mnóstwo zdobyczy :) Pięknie Ci się księgozbiór rozrasta.
    Co do września, też planuję po prostu go przeżyć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozrasta, to mało powiedziane...ale na razie nie dojrzała jeszcze do tego, by go przerzedzić ;)

    OdpowiedzUsuń