# Nowości w mojej biblioteczce - grudzień


posted by Sardegna on

8 comments

Dzisiejszy post będzie jeszcze dotyczył zaległości zeszłorocznych. Ostatni stos nowości w roku 2017 nie wygląda na szczęście zbyt imponująco, ale zdążyłam włączyć go do podsumowania wszystkich książek, jakie do mnie w zeszłym roku przybyły (szczegóły znajdziecie TU).

Nie starczyło mi czasu na zaprezentowanie go w grudniu, może dlatego, że pod koniec miesiąca wyskoczyłam jeszcze ze stosem listopadowym... ale co się odwlecze, to nie uciecze. W nowym roku zmienię formułę prezentowania nowości i podsumowania miesiąca, ale to dopiero pokażę za jakiś czas. Teraz przechodząc już do rzeczy:


Na początku miesiąca dostałam "Psiego najlepszego" W. Bruce Camerona

Taki oto prezent znalazłam pod choinką:


"Czarownica" Camilla Läckberg i teraz mam już cały komplet o Fjällbacke

A tuż po świętach dotarła do mnie "Wojna w Jangblizji. We wnętrzu" Agnieszki Steur. Jest to trzeci, ostatni już tom trylogii (o części pierwszej możecie przeczytać TU, a o drugiej TUTAJ)


I to by było właściwie na tyle. Jeszcze nigdy mój stos miesięczny nie wyglądał tak skromnie! Grudzień minął mi pod hasłem podsumowań, których na blogu pojawiło się aż 4. Jeżeli ktoś nie miał czasu zerknąć do nich przed świętami, a ma ochotę zrobić to teraz to zapraszam:



                                                                         Sardegna

8 komentarzy:

  1. Nieważne, że stosik skromny - istotne, aby lektury były dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w pełni! Może uda mi się utrzymać tą tendencję skromnych stosów w nowym roku

      Usuń
  2. Dwie pierwsze książki z chęcią również bym przeczytała :)
    Pozdrawiam cieplutko! :* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Grażyno w Książkach Sardegny! Mam nadzieję, że zagościsz u mnie na dłużej :)

      Usuń
  3. A ja dzisiaj zrecenzowalam akurat "Psiego najlepszego" 😛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze ciągle czeka na przeczytanie, ale wezmę się za nią w najbliższym czasie

      Usuń
  4. "Psiego najlepszego" przeczytałam i będę bardzo miło wspominać tą lekturę. Chętnie obejrzałabym film a jej podstawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie jeszcze jej nie przeczytałam. to mój plan na ferie

      Usuń