Stos wakacyjny, czyli czas na urlop!


posted by Sardegna on ,

4 comments

Kiedy będziecie czytać ten post, ja prawdopodobnie wygrzewam się na tarasie mojego Miejsca na Ziemi, albo kąpie się w jeziorze, pływam łódką lub kajakiem, albo wraz z dzieciakami przemierzam na rowerze leśne trakty. Jedno jest pewne, jestem na urlopie! Wyczekiwane dwa tygodnie wakacji, na które z utęsknieniem czekam cały rok szkolny właśnie nadeszły, będę zatem przez jakiś czas niedostępna blogowo, bowiem słabo jest tutaj z zasięgiem.

Oczywiście, jeżeli tylko trafi się możliwość, to postaram się odezwać. Zaplanowałam kilka postów, które pojawiać się będą na blogu, żeby coś się działo. Możecie więc śmiało komentować, a ja postaram się ogarnąć wszystko po powrocie. Jeśli chodzi o moje wyzwanie Trójka e-pik, to zapowiedź sierpniowej Trójki pojawi się zgodnie z planem, pierwszego dnia miesiąca, co do podsumowania, to musicie mi wybaczyć, ale zrobię je dopiero, kiedy wrócę.

Na mój dwutygodniowy urlop tradycyjnie zabrałam ze sobą kilka książek. W tym roku nieco więcej, niż ostatnio, ale stwierdziłam, że nie mogę kolejny raz popełnić tego samego błędu, żeby zabrakło mi lektur! Najwyżej wrócę z nieprzeczytaną nadwyżką. Tak prezentuje się mój stos wakacyjnych książek. 



"Milaczek", "Panny roztropne", "Szczęście pachnące wanilią", "Nie ma jak u mamy" Magdalena Witkiewicz
 "Aleja Siódmego Anioła" Renata Kosin
"Uciekinier" Ele Fountain
"Jeszcze się kiedyś spotkamy" Magdalena Witkiewicz 
"Sól morza" Ruta Sepetys 
"Wada" Robert Małecki
"Umorzenie" Remigiusz Mróz
"Na strunach światła" Krystyna Mirek 
"Plemiona. Wojna Bogów" Łukasz Radecki 
"Farba", "Kontra" Wojtek Miłoszewski
"Nakręceni", "Księżycowy medalion" Peter Bunzl 
"Gorzka czekolada 2" antologia 


Jeszcze tylko słowo dla osób, które zastanawiają się, czy ja w ogóle na tych wakacjach robię coś innego oprócz czytania. Uspokajam, Mąż i moje dzieci nie daliby mi takiej możliwości, także wrażeń i atrakcji na pewno mi nie zabraknie!

Sardegna

4 komentarze:

  1. Udanego wypoczynku i ciekawej lektury!:) Nie wiem jakiej życzyć pogody. Słoneczna sprzyja aktywności na łonie natury, deszczowa oddaniu się lekturze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wypoczynku 😍 Sól morza czytałam i miło wspominam, poruszająca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrego urlopu i przyjemnej lektury, bo masz w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stos wygląda naprawdę imponująco i mamy nadzieję, że w ciągu 2 tygodni uda Ci przeczytać każdą z tych książek. Jesteśmy pewni, że każda zapewni mnóstwo czytelniczej przyjemności! :) Życzymy Ci również, aby podczas urlopu udało się również poznać jak najwięcej nowych, leśnych ścieżek, pokonać wiele fascynujących tras kajakiem i naładować baterie na tarasie! :)

    OdpowiedzUsuń