Mój dzień w książkach - wersja 2020


posted by Sardegna on

5 comments

W grudniu zeszłego roku postanowiłam reaktywować łańcuszkową zabawę "Mój dzień w książkach", zainicjowaną dawno temu, bo przed 2011 rokiem, przez Lirael, i choć dziś Lirael już nie bloguje, czego strasznie żałuję, ale jej pomysł wciąż żyje w blogosferze i ma się naprawdę dobrze!  
 
Jeśli więc macie ochotę przyłączyć się do zabawy, zapraszam do zapoznania się z zasadami i dokonania swoich książkowych podsumowań rocznych, w ten nietypowy sposób. 
 
ZASADY ZABAWY:
Podsumowanie, które chcę Wam dzisiaj zaproponować polega na uzupełnieniu poniższych zdań, wyłącznie tytułami książek, przeczytanych w 2020 roku. Tytuły można opatrzyć linkami do własnych recenzji czy opinii na ich temat. Po uzupełnieniu tekstu, powstanie obraz "mojego dnia w książkach". Zdania są następujące (tekst skopiowałam ze strony Lirael):

Mój dzień w książkach 



Zaczęłam dzień (z) _____.
W drodze do pracy zobaczyłam _____
i przeszłam obok _____,
żeby uniknąć _____ ,
ale oczywiście zatrzymałam się przy _____.
W biurze szef powiedział: _____.
i zlecił mi zbadanie _____.
W czasie obiadu z _____
zauważyłam _____
pod _____ .
Potem wróciłam do swojego biurka _____.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam _____
ponieważ mam _____.
Przygotowując się do snu, wzięłam _____
i uczyłam się _____,
zanim powiedziałam dobranoc _____ .


Moja wersja z 2018 brzmi tak:

Zaczęłam dzień z Najlepszym. W drodze do pracy zobaczyłam Światło o poranku i przeszłam obok Kości proroka, żeby uniknąć Podejrzanego, ale oczywiście zatrzymałam się przy Biurze M. W biurze szef powiedział: Ja chyba zwariuję! i zlecił mi zbadać O czym myślą koty. W czasie obiadu z Szeptuchą, zauważyłam Żercę pod  Przewieszeniem. Potem wróciłam do swojego biurka Jak zawsze. Następnie w drodze do domu kupiłam GPS szczęścia, ponieważ mam Do zakochania jeden rok. Przygotowując się do snu, wzięłam Ciasteczko z wróżbą i uczyłam się Gry poza prawem, zanim powiedziałam dobranoc Ślepemu archeologowi.


  Z 2019, tak:


Zaczęłam dzień Na pokładzie Titanica. W drodze do pracy zobaczyłam Dwie kobiety i przeszłam obok Horologium, czyli domu niezwykłych zegarów, żeby uniknąć Czarnej Wołgi , ale oczywiście zatrzymałam się przy Karuzeli. W biurze szef powiedział: Coś tu nie gra i zlecił mi zbadanie Wszystkich ulic bogów. W czasie obiadu z Odmieńcem , zauważyłam Nie wszystko złoto, co złote pod Skrzynią ofiarną. Potem wróciłam do swojego biurka. Kto by się spodziewał?  Następnie, w drodze do domu, kupiłam Tabletki na dorosłość , ponieważ mam  Wadę . Przygotowując się do snu, wzięłam Relikwiarz i uczyłam się Pocztu królowych polskich, zanim powiedziałam dobranoc Żywicielowi.
 
A najnowsza z 2020 roku brzmi tak:

Zaczęłam dzień (z) Pozłacaną rybką. W drodze do pracy zobaczyłam Dom na kurzych łapach i przeszłam obok Paprocan, żeby uniknąć Istoty zła, ale oczywiście zatrzymałam się przy Osiedlu RZNiw. W biurze szef powiedział: Wypocznij i zgiń i zlecił mi zbadanie Listów zza grobu. W czasie obiadu z Tatarką zauważyłam Księgę bezimiennej akuszerki pod Taśmami rodzinnymi. Potem wróciłam do swojego biurka W paszczy lwa. Następnie, w drodze do domu, kupiłam Gorzką czekoladę ponieważ mam Koszmary przeszłości. Przygotowując się do snu, wzięłam Wskazówki i uczyłam się Szczęścia all inclusive, zanim powiedziałam dobranoc Chłopcu znikąd.
 
 
Sardegna

5 komentarzy:

  1. Zaczęłam dzień (z) Zarządzaniem czasem_____.
    W drodze do pracy zobaczyłam Iluzjonistę_____
    i przeszłam obok Grobu_____,
    żeby uniknąć Rozmów z seryjnymi mordercami_____ ,
    ale oczywiście zatrzymałam się przy Wędrownym zakładzie fotograficznym_____.
    W biurze szef powiedział: Jak zbudować zaangażowaną społeczność?_____.
    i zlecił mi zbadanie Nawyku produktywności_____.
    W czasie obiadu z Maresi_____
    zauważyłam Innych ludzi_____
    pod Przełęczą Diatłowa_____ .
    Potem wróciłam do swojego biurka W cieniu zła_____.
    Następnie, w drodze do domu, kupiłam Terapię_____
    ponieważ mam Fobię_____.
    Przygotowując się do snu, wzięłam Sztukę tworzenia wspomnień_____
    i uczyłam się Gry o czas_____,
    zanim powiedziałam dobranoc Zwyczajnemu życiu_____ .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Jak miło! Ale się cieszę, że Cię widzę! Brakuje Cię w Trójce e-pik. Planujesz może powrót w nowym roku?

      Usuń
  2. Ależ masz szefa. 😅
    No, a miejscówka na biureczko prima sort :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, zapomniałam o tej zabawie! Dzięki za przypomnienie, podsumuję tak rok ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęłam dzień z "Piotrem Pierwszym". W drodze do pracy zobaczyłam "Pogromcę niewidzialnych drapieżników " i przeszłam obok "Naszego wspólnego przyjaciela ", żeby uniknąć "451 st.Fahrenheita " ale zatrzymałam się przy "Trupie ". W biurze szef powiedział "Zło czai się wszędzie " i zlecił mi zbadanie "Zbrodni po irlandzku ". W czasie obiadu ze "Starym panem " zauważyłam "Piękną kobietę w obłoku spalin" pod "Nocnym pociągiem do Rigel". Następnie w drodze do domu kupiłam "Trzy karty" ponieważ mam "Życie przed sobą ". Przygotowując się do snu wzięłam "Notatnik Szarego Wilka" i uczyłam się "Jak zdobyć męża czyli skok stulecia " zanim powiedziałam dobranoc "Mojej rodzinie i innym zwierzętom ".

    Wykorzystałam tytuły z moich wyzwań literackich.

    OdpowiedzUsuń