Stos listopadowy cz.1


posted by Sardegna on

12 comments

Ostatnio czas upływa mi w ekspresowym tempie. Jest poniedziałek, a nagle, ani się obejrzę jest już sobota. I tak w koło. Dziś dotarł do mnie fakt, że środek miesiąca niepostrzeżenie minął, a ja nie złożyłam pierwszego stosu. Prezentuję zatem niezbyt okazały, ale jakże wartościowy stosik:


1. "Trzech panów łódce, nie licząc psa" J. K. Jerome
2. "Jednoroczna wdowa" J. Irving - obie z Podajowej wymiany
4. "Ostatni akord" E. Segal
5. "Ziemia obiecana" W. Reymont - obie z targu staroci. Musze przyznać, że w listopadzie było wyjątkowo skromnie, jeśli chodzi o wystawców książek. Ale przynajmniej nie wydałam za dużo pieniędzy


A to stos biblioteczny, jednozłotówkowy, obok którego oczywiście nie mogłam przejść obojętnie. "Jaryna" do Kraszewskiego, którego ostatnio zaniedbałam

Na deser zostawiam wisienkę, w postaci nagrody od  przynadziei z Notatnika Kulturalnego.
To już moja druga wygrana w konkursie Roberta. Otwieranie jego przesyłek, jest jak otwieranie prezentów urodzinowych albo świątecznych . Niespodzianek i miłych słów tam bez liku, sami zobaczcie: 


Jeszcze raz Robercie, bardzo Ci dziękuję za szczęśliwy los i przemiłą niespodziankę.
Na koniec chciałabym prosić wszystkich, którzy jeszcze nie wzięli udziału w mojej ankiecie, o zaznaczenie odpowiednich odpowiedzi. Z nadzieją na zbliżający się weekend i porządne wyspanie (do 7.00) pozdrawiam wszystkich serdecznie
Sardegna

12 komentarzy:

  1. Śliczny stosik! Najbardziej zazdroszczę Irvinga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej i stosików :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne stosiki, fajne ;) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dużo ciekawych książek;)
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem twojej recenzji Ziemi obiecanej, która na mnie wywarła bardzo dobre wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :)

    Guciamal - zerkam jednym okiem na tomisko "Ziemi obiecanej". Wygląda obiecująco. Opis na okładce też. Ale nie wiem czy to jest lektura na obecną chwilę...boję się, że nie sprostam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. porządne stosiki, miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosy zawsze wywołują we mnie pozytywne wrażenia, lubię oglądać zdobycze innych. Z resztą swoje również lubię prezentować. Zrobię to jutro. :) Z Twojego stosu najchętniej podkradłabym Johna Irvinga.
    Aha, i gratuluję nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłe stosiki. Kilku pozycji zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń