Stos październikowy cz.1 i inne informacje


posted by Sardegna on

13 comments

W tym miesiącu zaprezentuję moje zdobycze troszkę wcześniej niż zwykle. Będzie ich całkiem sporo, w porównaniu z poprzednim miesiącem. Po pierwsze, na początku października odwiedziłam bytomski Targ Staroci, no więc...wiadomo...Poza tym, wygrałam z trzech blogowych losowaniach. Oto moje nabytki:


1. "Kolacja z zabójcą" - A. Marinina
2. "Kochałam Tyberiusza" - E. Dored
3. "Hotel słodko - gorzkich wspomnień" J. Ford
4. "Muskając aksamit" S. Waters
5. "Powrót niani" -McLaughlin i Kraus - komentarz Tutaj
6. Seria 3 powieści Jenne Ray i Luanne Rice, z fajnej kolekcji Przeglądu Reader's Digest
Całość za sumę 18 zł (tak, dobrze widzicie) - fajnie co?


Teraz moje nagrody:
1. "Samotne ojcostwo" A. Dudak
2. "Zapomniałam, że Cię kocham" G. Zevin
3. "Córki łamią zasady" J. Philbin


1."Martwa natura" J. Fielding - wymiana Podajowa
2. "To tylko plotki" i "Homo bimbrownikus" z portalu DamBoMam
3. "Złoty kompas" i "Smoczy lot" - nagrody w loterii

A na koniec mój urodzinowy prezent, którym zaskoczył mnie małżonek (ach! ci wspaniali mężowie, wspierający nałóg swych żon:):

Prezencik spowodował, że zaczęłam maraton z Piipiukiem. Dość długo kompletowałam serię o kuzynkach Kruszewskich, a brakowało mi właśnie tomu drugiego. "Kuzynki" już za mną, komentarz niedługo. A "Księżniczka" w trakcie czytania. W prawdzie już czytałam całą serię jakieś 8 lat temu, ale co swoje na półce, to swoje.

Z innych informacji:

* Katowickie Targi Książki tuż tuż. Zdobyłam zakładki, które upoważniają do zakupu biletu po tańszej cenie. Będę na pewno w sobotę i niedzielę. Nie mogę przegapić rozdania Nagrody Blogerów - Złotej Zakładki - które ma odbyć się w sobotę o godzinie 11.30. Czwartek i piątek stawiam pod znakiem zapytania. Więcej informacji o imprezie znajdziecie TU

* Wydawnictwo rw2010, które oferuje e-booki polskich autorów, przygotowało swoja pierwszą ofertę wydawniczą. Więcej informacji znajdziecie na ich stronie: tutaj

* przypominam o mojej rozdawajce. A także zapraszam do konkursu u Przynadziei w Notatniku Kulturalnym
Pozdrawiam wszystkich jesiennie 
Sardegna

13 komentarzy:

  1. Ale Ty masz szczęście w konkursach:)
    Super nabytki!
    Mój mąż niestety nie podziela, a nawet nie rozumie moich czytelniczych potrzeb;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdraszczam Wam mieszczuchom tych różnych Targów, wyprzedaży i innych okazji kiedy można zdobyć niedrogo książki.

    Cykl o Kruszewskich czytałam jakoś niedawno - bardzo mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały stosik, przy takim to od razu człowiek czuje się zdrowszy ;-)
    Życzę przyjemnych wrażeń podczas czytania.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Planuje iść na targi, ale nie umiem się ogarnąć w programie, nie umiem znaleźć cen biletów, no i jeszcze jednocześnie mam zajęcia na studiach, na pewno chciałabym pójść na sobotni wykład IPNu, no i na 11:30 to rozdanie złotej zakładki :) Piękny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny widok. Stosiki wyglądają kusząco. Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Evita - dzięki :) a rzeczywiście poszczęściło mi się w ostatnim czasie :) Co do męża, to mój bardzo popiera moją pasję. Nawet czasami aż za bardzo, kiedy zamiast hamować moje zapędy kupowania nowych książek, sam mnie do tego namawia :) Albo kupuje jakąś nowość i na moją przerażoną minę mówi: jak nie chcesz, to nie czytaj...No i jak go tu nie kochać?

    anek - nie mieszkam wprawdzie w jakimś olbrzymim mieście, ale faktem jest, że na Śląsku mamy dość blisko do większych imprez. Akurat do Bytomia mam niedaleko, więc jestem stałym bywalcem comiesięcznych targów staroci. W sumie, nie zawsze wystawcy chcą obniżać ceny książek, ale jeszcze nigdy nie wróciłam stamtąd z pustymi rękoma i pustym portfelem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrycja Antonina - jeśli chodzi o bilety, to wszystko znajdziesz tutaj:
    http://www.exposilesia.pl/targiksiazki/2/10/pl/

    Ja sprawiłam już sobie zakładki, upoważniające do tańszego wejścia. Odebrałam je w Urzędzie Miasta. Ale Ty jako studentka masz prawo do zniżki :) Może uda Ci się wpaść?

    Cyrysia, Kasandra - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nabytków! Wygrałaś w trzech losowaniach? Szczęściara, mi się jeszcze nigdy nie udało:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne stosiki. Szczególnie ten "Hotel słodko-gorzkich wspomnień" bym Ci zabrała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam z niecierpliwością na recenzje ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stosiki :) I gratuluję szczęścia, Ty to masz farta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również czekam z niecierpliwością na recenzje. Interesuje mnie szczególnie "Powrót nianii", bo "Nianię w Nowym Jorku" pokochałam całym sercem. No i Pilipiuka zazdroszczę, sama wprost uwielbiam jego charakterystyczne pióro.

    OdpowiedzUsuń