# Nowości w mojej biblioteczce - wrzesień


posted by Sardegna on

26 comments

Wrzesień, jak to wrzesień minął za szybko i tradycyjnie był bardzo pracowity. Mało czasu wolnego przełożyło się niewiele przeczytanych lektur (bo tylko 8), ale jako że w każdej sytuacji staram się szukać pozytywów, oto i one: nadrobiłam zaległości w opisywaniu wakacyjnych książek (została mi już tylko jedna), przeczytałam dzieciakom całą gamę książeczek dla dzieci,  odgruzowałam na twardym dysku dwa e-booki, dawno temu zaginione w akcji, które do tego jeszcze PRZECZYTAŁAM! Sukces goni sukces! A tak poważnie, myślę, że wrzesień był całkiem okej, a poświadczyć mogą to poniższe stosy, które dotarły do mnie w tym miesiącu:  


"Arena szczurów" Marka Krajewskiego
"Zbrodnia w szkarłacie" Katarzyny Kwiatkowskiej - obie od Znaku


"Sekret Sonji" Asa Hellberg - od Czwartej Strony
"Róża i cis" oraz "W samotności" Agathy Christie - to niespodziewana przesyłka od Publicatu
podobnie jak "Madonny z Bari" Renaty Czarneckiej

Jeśli mowa o niespodziankach, to pewnego pięknego dnia, zupełnie niespodziewanie otrzymałam takie oto cudo:


Wiedziałam, ze Magda Witkiewcz wysyła egzemplarze przedpremierowe do swoich czytelniczek, ale nie przypuszczałam, że do mnie też! Bardzo się ucieszyłam tym wyróżnieniem! Powieść już przeczytałam, tak więc moich wrażeń z lektury spodziewajcie się na dniach.



"Po prostu bądź" Magdy Witkiewicz raz jeszcze oraz
"Warkocze" od Między Słowami, które pokochała moja Siedmiolatka i teraz nagabuje mnie wykonaniem przepięknych kombinacji. Wszystko byłoby okej, gdyby nie to, że matka ma problem z wykonaniem najprostszego francuza, także...ten tego...


"Śnieżka musi umrzeć" Nele Neuhaus - od Media Rodziny
"Klątwa Tudorów" Philippy Gregory - od Publicatu
i kolejna szalona niespodzianka od Otwartego - drugi tom "Królów przeklętych"

A do Królów dołączone:


Na koniec jeszcze zestaw książeczek dla Siedmiolatki z serii "Czytam sobie" od Egmontu. Poziomy od 1-3, bowiem czyta już samodzielnie wszystkie z nich:


I nagroda wygrana na blogu Lego Ergo Sum - kubek, o jakim skrycie marzyłam, odkąd tylko jego reklama pojawiała się na FB. Do tego zestaw niepokojąco wyglądających herbatek, których trochę ze strachu jeszcze nie zaparzyłam...


Teraz zostało mi tylko oganiać zaległości o przygotowywać się mentalnie na Krakowskie Targi Książki, które już za trzy tygodnie. Wpis na ten temat będzie osobny i pewnie pojawi się na dniach. Plany na targowy weekend mam jak zwykle ambitne, zobaczymy, co uda mi się zrealizować.

  Sardegna

26 komentarzy:

  1. "Klątwa Tudorów"! "Madonny z Bari"! "Królowie przeklęci"! Same pyszności, niech się dobrze czyta! A gdybyś chciała "Księżnę Mediolanu" przeczytać przed "Madonnami...", to daj znać, pożyczę Ci :) Albo na targi dowiozę, albo zostawię ci w naszej zabrzańskiej księgarni, albo jeszcze co inne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zauważyłaś, że podążam w historycznym kierunku? Aż się sama siebie boję! A za pożyczkę na razie dziękuję, muszę poogarniać sobie zaległości :)

      Usuń
  2. "Królowie przeklęci" - ale zazdroszczę ci tej książki. Świetny stosik. Życzę przyjemnej lektury :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Królów już zaczęłam, ale nie miałam jeszcze czasu się wciągnąć.

      Usuń
  3. A ja Ci kubka zazdroszczę! No i super niespodzianka od pani Witkiewicz, bardzo lubię jej książki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kubka ciesze się niezmiernie :) a Magda Witkiewicz rzeczywiście zrobiła mi dzień przesyłką, a książka świetna, więc już teraz polecam :)

      Usuń
  4. I jeszcze zapomniałaś o Philippie ode mnie :) Całkiem fajny stosik Ci się uzbierał - jakoś mam ostatnio chęć na kryminały, więc patrzę łakomym okiem na dwie pierwsze książki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, jasne, że pamiętam! Tylko Gregory dałam na stosik do przeczytania "na wczoraj" i zapomniałam wyjąć jej do zdjęcia... ale sfotografuję w stosie październikowym, bo jeszcze znalazłam jedna nowość, która na zdjęcie się nie załapała ;)

      Usuń
    2. Nie ma sprawy. Życzę przyjemnej lektury :)

      Usuń
    3. Dziękuję, na pewno będzie ;)

      Usuń
  5. Pozostaje mi życzyć miłej lektury i czekać na recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a recenzje pewnie będą się pojawiały sukcesywnie :)

      Usuń
  6. Żadnej nie znam, więc czekam na recenzje z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę "Po prostu bądź" :) Czytałam "Zbrodnię w szkarłacie" i bardzo mi się podobała!

    Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Po prostu bądź" już przeczytałam, a "Zbrodnię..." właśnie czytam. Świetna jest! Już to czuję :)

      Usuń
  8. Żadnej z nich nie znam, a Po prostu bądź ci zabieram. Dobrze? :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, część książek już czytam i jest to lektura wielce udana :)

      Usuń
  10. Piękne. Królowie przeklęci są fenomenalni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jeszcze nie miałam okazji się o tym przekonać. Zaczęłam w prawdzie czytać, ale jakoś na razie nie potrafię się wciągnąć

      Usuń
  11. Wow, same wspaniałości :) kubeczek rewelka :) miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! A wiesz, że kubeczka jeszczenie "nie odpaliłam"? jakoś mi szkoda...

      Usuń
  12. Jeszcze nie siadłam do planów targowych. Ale uwaga, załatwiłam sobie nocleg, hura. No i przygotowuję męża mentalnie (ech, domaga się wejściówki dla siebie;) ale wiem dlaczego, chce wchodzić i wychodzić swobodnie z targów.
    Na pierwszym miejscu oczywiście panele. No i dwa spotkania, targowe i potargowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, wejściówkę zorganizujemy! W końcu naszym mężom się należy, za te dzielne towarzyszenie nam w tym szaleństwie. Plan mam wstępnie rozpisany, post stworzę pewnie na dniach. I chyba pierwszy raz od lat nie mam zbyt wiele książek do zabrania ;)

      Usuń