# Nowości w mojej biblioteczce - maj


posted by Sardegna on

14 comments

Nie ogarniam... wiem, że to staje się powoli nudne, i że pisałam o tym już w poście stosikowym pod koniec marca i kwietnia. Niestety to szczera prawda, czasu mi w ogóle nie przybywa, w odróżnieniu do obowiązków, które nabywam, praktycznie z każdym dniem, w coraz większych ilościach. W maju pozałatwiałam kilka kluczowych spraw w pracy, ale to czerwiec będzie decydujący, i nie muszę chyba mówić, że i mocno stresujący.
Do tego, w natłoku spraw do ogarnięcia, niezbyt idzie mi czytanie. Mam rozpoczęte "Nieszczęścia chodzą parami" Agaty Przybyłek, ale kiedy przychodzi wieczór, autentycznie nie mam na nie siły. Za to, w miarę dobrze słucha mi się audiobooków i ostatnimi czasy przesłuchałam ich całkiem sporo, jak na moje możliwości. Mam kilka zaległości w opisaniu książek przeczytanych, stos zaległości do przeczytania i wielki brak czasu na wszystko.

Stos majowy też jest ubogi, bo naprawdę staram się ograniczać. 


"Światła pochylenie" Laury Whitcomb - prezent
"Dwudziesta trzecia" Dębskich i dwa tomy "Obcego" - kupione za grosze na targu staroci


"Chłopiec z Wadowic", "Legendy dawnego gdańska", "Klątwa złotego smoka", "Zimowe panny", "Trudne tematy dla mamy i taty" - to wszystko prezenty od Karoliny, mojej bratniej, blogowej duszy. Jeszcze raz dzięki, Kochana!


"Koci blok rysunkowy" i "39 - piętrowy domek na drzewie" dla moich dzieciaków od Naszej Księgarni


Podobnie, jak "Lewandowski" i dwie książeczki z serii "Poczytaj ze mną" od Wydawnictwa Egmont - tez dla najmłodszych


17 tom kolekcji Gazety Wyborczej - "Dżuma", który kompletuję już od jakiś 13 lat - dodatek do prezentu na Dzień Mamy
"Przeznaczeni" Katarzyny Grocholi - nowość od Literackiego

Trzymajcie kciuki, cobym dotrwała do końca czerwca, potem powinno być już z górki. Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli.

Sardegna

14 komentarzy:

  1. Niech się dobrze czyta! :-*
    'Dżuma' to jedna z najlepszych książek, jakie w życiu czytałam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie! "Dżumę" czytałam lata temu w liceum, ale jakoś niezbyt zapadłam mi w pamięć. Może powinnam sobie odświeżyć?

      Usuń
  2. Znam tylko Zimowe panny i Dżumę. Obie zagadkowe chociaż Dżuma wygrywa :) Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zimowe panny" krążyły ostatnio po blogach, a Karolina zrobiła mi nimi taka miłą niespodziankę. Ciekawe, jak je odbiorę :)

      Usuń
  3. Czytałam "Zimowe panny" - podobały mi się, choć to dosyć specyficzna powieść... "Światła.." mam w planach :) Życzę jak najwięcej czasu na czytanie - i nie tylko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam, że "Zimowe panny" są dość specyficzne, ciekawe, czy tez tak je odbiorę

      Usuń
  4. "Zimowe panny" ponoć ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak właśnie słyszałam. Muszę sama się przekonać :)

      Usuń
  5. Z Twojego stosiku znam tylko "Dżumę". To była moja lektura szkolna i średnio ją wspominam. Mimo że przesłanie ma wspaniałe.

    ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam Dżumę lata temu, ale też nie powaliła mnie na kolana.

      Usuń
  6. Ładnie wydana "Dżuma"..chętnie widziałabym ją u siebie.
    To jakiś cykl powieści?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to cykl Gazety Wyborczej, złożony z ponad 30 tomów klasyki. Zaczęłam go kompletować jakieś 10 lat temu ale do dziś nie zebrałam wszystkich tomów. Te brakujące osiągaja niezłe ceny, więc sama wiesz ;) jak jest okazja to dokupujemy

      Usuń