# Nowości w mojej biblioteczce - wrzesień


posted by Sardegna on

16 comments

Czujecie powagę sytuacji? Dziś jest 16 października, a ja jakby nigdy nic wklejam post stosikowy z września. Po prostu dzieje się u mnie tak dużo rzeczy, że nie ogarniam. Wieczorem, kiedy mam do wyboru iść spać, bądź czytać lub pisać notatkę na bloga, wybieram spanie. Początek września nie był fortunny dla mnie i mojej rodziny, głównie pod względem zdrowotnym, przez to moje plany czytelnicze i blogowe uległy zmianie, ale mam nadzieję, że teraz idzie już tylko ku dobremu.

Wrzesień zaowocował wieloma nowymi książkami. Większość z nich pochodziła ze Śląskich Targów Książki, ale nie będę ich tutaj wymieniać, ani pokazywać, bowiem jest o nich osobny wpis (TUTAJ). Poza targowymi zdobyczami, w ubiegłym miesiącu przybyło do mnie 9 książek. Staram się, jak mogę, ograniczać, żeby nie robić sobie zaległości, ale na niektóre z poniższych tytułów musiałam się skusić:



"Zielone martensy" Joanny Jagiełło
"Fortuna i namiętność. Zemsta" Małgorzaty Gutowskiej - Adamczyk - od Naszej Księgarni


"Zanim" Katarzyny Zyskowskiej - Ignaciak - od Wydawnictwa mg
"Gdybyś mnie kochał" Grażyny Jeromin - Gałuszki oraz "Cienie nocy" to zakupy własne w promocji. Za obie książki nie zapłaciłam nawet 10 zł.


"Czarne światło" Marty Guzowskiej - od Wydawnictwa Burda Książki

Dostałam także trzy prezenty:
"Maski zła" Iwony Banach 
"Nebraskę" Zbigniewa Białas
i "Cecylkę Knedelek" dla Ośmiolatki


Teoretycznie mogłabym powiedzieć,że we wrześniu przybyło do mnie tylko 9 książek. Nie ma się jednak co oszukiwać, Targi Książki dołożyły swoje. Nie będę się skłaniała ku policzeniu wszystkich nowości wymiankowych i zakupów targowych, bo nie chciałabym się załamywać. Wolę żyć w nieświadomości!

Sardegna

16 komentarzy:

  1. Jakiej tam nieświadomości! Ja Ci policzę, jeśli chcesz! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, bez żartów... próbuję nie myśleć o tym, co zalega na moich półkach, więc proszę, więcej litości!

      Usuń
    2. Żadnej litości! Ja właśnie cierpię, bo powoli ogarniam zbiory książkowe i przy okazji sobie te książki liczę. Dramatyczna misja. :D

      Usuń
    3. Dramatyczna... robię takie porządki gdzieś średnio co dwa lata, ale wtedy mam takie momenty, że szczerze nie cierpię swoich książek

      Usuń
  2. W takim razie gratuluję nowych zdobyczy i życzę miłej lektury. A życie w nieświadomości czasami ułatwia sprawę... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) rzeczywiście w kwestii książek czasami wolę nie wiedzieć... ;)

      Usuń
  3. Też przymknęła oko na liczbę książek które przynioslas z Targów :)
    Zemstę wczoraj skończyłam czytać:)
    Zielone martensy jakoś pominęłam, muszę o nich poczytać. Jeromin-Gałuszkę też mam i to za 7zł :)
    Problemów zdrowotnych współczuję, coś o tym wiem... :(
    Pozdrawiam i życzę lżejszych dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że przymknęłaś oko ;) mogę udawać, że to się nie wydarzyło... Martensy czytam, na razie jest nieźle. Ale co do Zemsty, to chyba musi chwile poczekać, bo mam 3 inne porozpoczynane i muszę je najpierw skończyć. Do zobaczenia w Krakowie!

      Usuń
  4. Co do Targów - wybieram się do Krakowa, bo mam rzut beretem :) Wstyd przyznać, jeszcze na żadnych nie byłem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz się wybrać w tym roku! Tym bardziej, że masz blisko

      Usuń
  5. Świetne tytuły :) Polecam "Maski zła" i "Czarne światło".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Czarne światło" właśnie czytam, za "Maski zła" wezmę się przy najbliższej okazji :)

      Usuń
  6. Niezła kolekcja :) Ja najchętniej przygarnęłabym "Fortuna i namiętność. Zemsta" Małgorzaty Gutowskiej - Adamczyk :)



    ___________________________
    http://bit.ly/2dI2EGb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się właśnie zabrać za "Zemstę", choć trochę się obawiam, że zapomniałam co niektórych faktów z części pierwszej...

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Witam Cię po raz pierwszy w Książkach Sardegny :) mam nadzieję, że zagościsz u mnie na dłużej :)

      Usuń