Blogowe podsumowanie miesiąca - wrzesień 2024


posted by Sardegna on

No comments

Wrzesień to był prawdziwy rollercoaster! Po kilkunastu latach wróciłam do nauczania przedmiotu, którego zawsze chciałam uczyć i bycia samodzielnym wychowawcą, a co za tym idzie, w tym miesiącu głównie skupiałam się na pracy i załatwianiu miliona spraw szkolnych. Sporo się działo również w naszym życiu domowym, bo początek roku szkolnego to zawsze intensywny czas, dlatego też moja aktywność czytelnicza i kulturalna we wrześniu nie była zbyt duża. Jedyne, na co było mnie stać, to oglądanie seriali.  

Lista przeczytanych:


1. "Moment pęknięcia" Kasia Magiera - 5  
2. "Zakończeniem jest Zakopane" Marta Matyszczak - 6
3. "Bracia Slater. Damien" L.A.Casey - 4
4. "Szkoła Szpiegów podbija Europę" Stuart Gibbs - 5

Imprezy kulturalne:

We wrześniu nie bywałam nigdzie poza domem, pracą i od wielkiego dzwonu, w klubie fitness. Mam nadzieję, że w październiku będzie lepiej, bo już teraz mam na oku dwie fajne imprezy książkowe. 

Nowości:


"Szkoła szpiegów podbija Europę" Stuart Gibbs
"Szkoła szpiegów. Rewolucja" Stuart Gibbs
"Zło w ciemności" Alex Kava
"Bracia Slater. Damien" L.A.Casey 

Serialowo:

We wrześniu skupiłam się głównie na oglądaniu seriali i zobaczyłam ich aż 4. Trzy mini seriale dokumentalne 4 sezon "Niewyjaśnionych tajemnic", "Koszmarni eks" i "Na miejscu zbrodni: Berlin. Festiwalowy zabójca" oraz 3 sezony krwawego horroru "Slasher".

[zdjęcia okładek pochodzą ze strony Filmweb] 

Filmowo:

We wrześniu nie obejrzałam żadnego filmu, skupiłam się na serialach, co daje mi 60 produkcji w ciągu 9 miesięcy (styczeń 11 + luty 9 + marzec 4 + kwiecień 1 + maj 13 + czerwiec 12 + lipiec 9 + sierpień 1+ wrzesień 0 = 60)

Muzycznie:

W tym miesiącu w uszach i sercu brzmiała nowa wersja utworu Hej "Moja i Twoja nadzieja" nagrana jako wsparcie dla powodzian z Dolnego Śląska.


Drugim kawałkiem była "Kaucja" OKIego. Kiedy dzieciaki non stop słuchają , siłą rzeczy wpada w ucho.


A jak Wam minął wrzesień?

Sardegna

Leave a Reply