ŚBK: "Moje ulubione wydawnictwa"


posted by Sardegna on

6 comments

Kolejny mój post tematyczny, związany z działalnością naszej grupy Śląskich Blogerów Książkowych dotyczyć będzie ulubionych wydawnictw. Jest to dla mnie bardzo wdzięczny temat, bowiem ulubionych wydawnictw mam całkiem sporo. Niektóre z nich, całkiem obiektywnie, lubię i cenię za ofertę książkową, jaką proponują swoim czytelnikom. Inne natomiast, oceniam pozytywnie w zupełnie subiektywny sposób, głównie dzięki kontaktom z sympatycznymi ludźmi, z którymi miałam okazję, w ciągu 7 lat blogowania, współpracować.

Niektóre wydawnictwa doskonale łączą obie te cechy i dzięki temu są na szczycie mojej listy ulubieńców. Moja Złota Piątka wygląda następująco (kolejność przypadkowa):

Nasza Księgarnia


za genialną ofertę książek dla dzieci i młodzieży:


Czwarta Strona
 

 za Chyłkę, Zordona i masę genialnych powieści obyczajowych i kryminałów:


Wydawnictwo mg


za tradycję i nowoczesność oraz moje ulubione powieści Katarzyny Zyskowskiej - Ignaciak:


Wydawnictwo Agora:
za literaturę najbliższą memu sercu:


Grupa Wydawnicza Publicat
 

 za Phillipę Gregory i kryminały Marty Matyszczak:


A jakie wydawnictwa należą do Waszych ulubionych?

Sardegna

6 komentarzy:

  1. Z Naszą Księgarnią i IV Stroną się zgodzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość, ze ofertę mają świetną, to jeszcze pracują tam fajni ludzie :)

      Usuń
  2. Dwa nam się pokrywają :) NK i Wydawnictwo Dolnośląskie (Publicat jest za duży, całego nie ogarniam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozważałam wpisanie samego Dolnośląskiego, ale Gregory jest z Książnicy, więc połączyłam to w pakiet ;)

      Usuń
  3. Ja uwielbiam książki z wydawnictwa FILIA:)

    OdpowiedzUsuń