"ŚBK: Śląski Bloger jaki jest - każdy widzi!"


posted by Sardegna on

10 comments

Pamiętacie, kiedy po kolejnym spotkaniu blogerów w Gliwicach mówiłam, że było twórczo i aktywnie? No właśnie. Dzisiaj pierwsza odsłona działalności naszej śląskiej społeczności, która postanowiła się zintegrować i zrobić razem coś fajnego. I tak powstała nasza grupa Śląskich Blogerów Książkowych, która nie raz Was jeszcze zaskoczy

Na początek,  Kwestionariusz Prousta, który ma przybliżyć Wam członków naszej grupy. Zatem zapraszam do lektury i śledzenia naszych dalszych poczynań


1. Główna cecha mojego charakteru?
zasadniczość

2. Cechy, których szukam u mężczyzny?
siła, odpowiedzialność i poczucie humoru

3. Cechy których szukam u kobiety?
szczerość i otwartość

4. Co cenię najbardziej u przyjaciół? 
kreatywność i lojalność

5. Moja główna wada?
upór

6. Moje ulubione zajęcie?
czytanie - od zawsze, blogowanie - od niedawna

7. Moje marzenie o szczęściu?
szczęśliwa rodzina i własny dom

8. Co wzbudza we mnie obsesyjny lęk?
choroba i śmierć bliskich

9. Co byłoby dla mnie największym nieszczęściem?
praca, której bym nie cierpiała

10. Kim lub czym chciałabym być, gdybym nie był tym, kim jestem?
właścicielką świetnie prosperującej księgarni/antykwariatu

11. Kiedy kłamię
kiedy trzeba

12. Słowa, których nadużywam?
 posprzątaj, posprzątaj, posprzątaj...

13. Ulubieni bohaterowie literaccy?
wielu, lubię konkretne i interesujące postacie

14. Ulubieni bohaterowie życia codziennego?
pracujące matki, godzące obowiązki domowe z pracą zawodową

15. Czego nie cierpię ponad wszystko?
fałszu i obłudy

16. Dar natury, który chciałbym posiadać?
umiejętność czytania w myślach (mało oryginalne, ale bardzo prawdziwe)

17. Jak chciałbym umrzeć?
we śnie, cicho i bezboleśnie

18. Obecny stan mojego umysłu?
twórczy

19. Błędy które najczęściej wybaczam?
wszystkie błędy, ale tylko tym, na których bardzo mi zależy

Sardegna

10 komentarzy:

  1. Będziecie mieć jakiegoś osobnego bloga lub stronkę internetową?

    Tomocerus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to projekt opierający się na naszych indywidualnych blogach, ale będzie przejawiał się wspólnymi akcjami i wydarzeniami. Niedługo pojawi się też fan pejdż na FB :)

      Usuń
  2. "Kłamię kiedy trzeba" - hahaha! To tak, jak ja :D
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak ja :P Chyba to jest tako naszo ślońsko cecha! :P

      Usuń
    2. Jak trza, to trza! Ale w sumie, to rzadko :)

      Usuń
  3. W sumie jesteśmy podobne do siebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważyłam, że wiele nas łączy, w wielu kwestiach zaś mamy inne odpowiedzi. Jednak po dotychczasowym przejrzeniu naszych kwestionariuszy widzę 100% zgodności w kwestii śmierci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna inicjatywa. Wielokrotnie zauważyłam, że największe skupiska grup odnośnie jakiegoś zagadnienia znajdują się na Śląsku. Co ten region ma w sobie takiego. Na pomorzu jednak nudą czasami wieje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wieloma Twoimi odpowiedziami się utożsamiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. No jak upartość? Upór! ;)

    OdpowiedzUsuń