AKTUALIZACJA. Na co decydujemy się w czerwcowej Trójce e-pik?


posted by Sardegna on

32 comments

Dzisiejszy post tradycyjnie będzie związany z wyborem trzeciej kategorii, tym razem w czerwcowej Trójce e-pik. Tradycyjnie, w komentarzach wpisujcie swoje propozycje.  
Przypominam, że każda osoba może podać tylko JEDNĄ kategorię. Pod uwagę wezmę 10 pierwszych propozycji, na które będzie można oddać swój głos w ankiecie (jeszcze dziś będzie umieszczona w pasku bocznym).

Wspomnę jeszcze, że zgodnie z naszymi ustaleniami, ja podaję pierwsze dwie opcje czytelnicze, wybór trzeciej zależy od Was. Zapraszam zatem do wypowiedzenia się i pozostawienia odpowiedniego komentarza.

***
Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze. Jak zwykle nie zawiedliście i Wasze propozycje wydają się być bardzo interesujące. Oto 10 zaproponowanych gatunków:

Książka z motywem podróży
Powieść, w której kluczową rolę odgrywa ojciec
Książka powyżej 500 stron
Klasyczne bajki/baśnie dla dzieci
Powieść z motywem lata i wakacji
Książka z motywem rodzicielstwa
Klasyka literatury rosyjskiej
Literatura rosyjska
Powieść z motywem rozprawy sądowej
Biografia

Jak widzą się Wam te kategorie? Macie swoich faworytów. W mojej biblioteczce znalazłoby się kilka pasujących tytułów, ale mam swój numer jeden. Zapraszam do oddawania głosów w ankiecie i podjęcia grupowej decyzji.
Sardegna

32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jarko, zbiór opowiadań już czytaliśmy (lipiec 2012)

      Usuń
    2. Ojjj nie spojrzałam :) Przepraszam!

      Usuń
  2. Może z okazji Dnia Ojca: powieść, której bohaterem jest ojciec

    OdpowiedzUsuń
  3. coś dziecięcego - w końcu w czerwcu jest dzień dziecka :)
    tylko nie wiem, jak dokładnie i ładnie to nazwać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja proponuję lato/wakacje (z którymś z tych słów w tytule bądź z akcją osadzoną w tym czasie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy pięć kategorii. Jeszcze pięć )

    OdpowiedzUsuń
  6. Może klasyka literatury rosyjskiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki, w których jest mowa o rozprawie sądowej ;) (niekoniecznie książki prawnicze, nadają się tutaj wszelkie kryminały, w których jest mowa, a także książki Jodi Picoult)
    Albo książki, gdzie jedną z ważnych ról odkrywają zwierzęta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli były o zwierzętach już to weź pod uwagę sąd, ale jak nie było o zwierzętach to zwierzęta :D
      Chciałam zdążyć w pierwszej 10, więc dopiero doczytałam uwagę w poście :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Super pomysł, popieram.
      Bajki, baśnie... Tylko może klasyczne, żeby nie wchodziła w to każda jedna książeczka dla dzieci.

      Usuń
  9. Zamotałam się coś w tym miesiącu i nie wybierałam.)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie szybko poszło to wybieranie kategorii, i znów przeoczyłem, a tylko 4 godziny nie zaglądałem :D. W sumie te dwie rosyjskie kategorie są podobne, chyba że rzeczywiście trzymamy się uszczegółowień :).

    Tomocerus

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybrałam powieść z motywem rozprawy sądowej, ale widzę, że chyba wygra biografia :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym przeczytała z chęcią motyw rozprawy sądowej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, literatura rosyjska, moja ulubiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi sie podoba to z wakcjami i latem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a"ojcowie i dzieci"turgieniewa?

    OdpowiedzUsuń
  16. wybór kategorii "przeczytałam" i to dosłownie, znaczy przegapiłam czytając...
    Kategorie fajne, trudny wybór, ale zagłosowałam... byle nie biografia...

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że moja rozprawa sądowa próbuje dobić do rywali :D Oczywiście stawiam na nią :D

    OdpowiedzUsuń