Kalendarz Książkowych Wydarzeń # 6


posted by Sardegna on

7 comments

Po kilku miesiącach nieobecności Kalendarza Książkowych Wydarzeń, wracam z nową serią wpisów. Mam szczerą nadzieję, że uda mi się zmobilizować do tworzenia comiesięcznych postów na ten temat. W ubiegłym roku zrezygnowałam z tworzenia kolejnych Kalendarzy, z powodu braku czasu, ale zrobiłam to bardzo niechętnie. Tworzące te wpisy byłam przynajmniej w temacie i orientowałam się, co książkowego dzieje się w mojej okolicy. Druga połowa roku minęła mi za to, w zupełnej nieświadomości. Liczę, że i Wam ten cykl ułatwi zaplanowanie udziału w książkowych wydarzeniach na Śląsku i podsunie pomysły na miłe spędzenie czasu. Zapraszam!
Spotkanie autorskie z Łukaszem Orbitowskim – prozaikiem i felietonistą, autorem m.in. „Szczęśliwej ziemi" i „Zapisków nosorożca".

Spotkanie z Igą Adams 


BookUp z kryminałem skandynawskim
Kawa z Gwiazdą - spotkanie z Ewą Wachowicz, prowadzone przez Dariusza Rekosz

Spotkanie autorskie z Martą Obuch, autorką komedii kryminalnych, poetką i dziennikarką. Promocja najnowszej powieści "Szajba na peronie 5”.

Spotkanie autorskie z Wojciechem Kuczokiem - prozaikiem, eseistą, krytykiem filmowym, scenarzystą.    


Jeżeli macie namiary na jakieś spotkania autorskie na Śląsku, bądź inne wydarzenia kulturalne, podajcie linki, chętnie uzupełnię. 
Sardegna

7 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam zrobić u siebie takie posty z wydarzeniami w Poznaniu, ale stwierdziłam, że zjadłyby mnie wyrzuty sumienia, że jestem taka leniwa i nie chce mi się na te spotkania ganiać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, zawsze mam poczucie niedosytu. Powinnam tam być, ale zawsze coś wypada. Jest jednak plus tych postów, jestem na bieżąco :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też, ale liczę jeszcze na warszawskie, może uda mi się dotrzeć :)

      Usuń
  3. Muszę poszukać podobnych wydarzeń w moim mieście.

    OdpowiedzUsuń