Co będziemy czytać w lutowej Trójce e-pik?


posted by Sardegna on

8 comments

Pierwszy miesiąc wyzwania już prawie za nami i powiem Wam, że przyłączyło się tak wiele osób, że nawet nie przypuszczałam, że powrót wyzwania będzie cieszył się aż takim zainteresowaniem! Mam nadzieję, że zapisane osoby podeślą przed końcem miesiąca choć po jednym linku, żebym mogła uwzględnić ich w zestawieniu (które już powoli tworzę). W każdym razie, czas przygotować się do lutowej Trójki e-pik, stąd też zapraszam do wyboru trzeciej kategorii. 

Zasady te, co zwykle: w komentarzu pod tym postem lub na fb podajecie propozycje, a ja umieszczam je w ankiecie. Branych pod uwagę będzie pierwszych 10 opcji. Każda osoba może podać JEDNĄ kategorię. Zapraszam do zabawy!

***

AKTUALIZACJA Poniżej znajduje się 10 kategorii. W komentarzu można zagłosować na maksymalnie trzy opcje. Taka sama ankieta znajduje się na FB TUTAJ  i w grupie Trójkowej TU

  1. Literatura faktu
  2. Reportaż dotyczący Azji
  3. Zimowy tytuł
  4. Biografia kobiecej postaci historycznej
  5. Książka z gotowaniem w tle
  6. Biografia miasta lub miejsca
  7. Literatura rosyjska
  8. Książka z polityką w tle
  9. Japonia z przeszłości.
  10. Książka z imieniem w tytule.

Sardegna

8 komentarzy:

  1. Czas biegnie szybko.....ze styczniowej przeczytałam dwie i jeszcze tylko duchy mi zostały...mam nadzieję, że zdążę opisać przeczytane i przeczytać ostatnią a proponuję na luty : biografia kobiecej postaci historycznej.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja proponuję z gotowaniem w tle:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś przegapiłam - jakie są dwie pierwsze kategorie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze dwie wybieram ja i ujawnię je dopiero 1.02.Trzecia można wybrać :)

      Usuń
  4. Dziękuję, mam komplet! Aktualizacja wieczorem

    OdpowiedzUsuń