Trójka e-pik - listopad 2019. Podsumowanie października


posted by Sardegna on

39 comments

Październiku? Gdzie jesteś? Kolejny miesiąc minął ekspresowo, głównie pod hasłem spraw zawodowych i rodzinnych, ale całkiem sporo udało mi się zrobić (o czym możecie przeczytać w podsumowaniu miesiąca TUTAJ). Jeśli jednak chodzi o czytanie, nie było najlepiej. Przeczytałam tylko 5 książek, z czego tylko 1 do wyzwania Trójki e-pik. Trudno, będę nadrabiać.

Jeśli chodzi o postępy uczestniczek, w październiku w zabawie wzięły udział 28 osób, z czego 23 zrealizowały całość, 2 osoby - 2/3 wyzwania, natomiast 3 uczestniczki ukończyły 1/3. Jako pierwsze w tym miesiącu zabawę ukończyły BożenaEs, Maria Aneta Juszczak i Els81, kolejno 7, 8 i 9 października.

Bożena Es -"Tu mieszka miłość"
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) -  Bożena Gałczyńska-Szurek "Wieczność bez Ciebie"
  • tajemnica/zagadka w tytule - Diane Chamberlain "Tajemnica Noelle"
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) - Remigiusz Mróz "Nieodgadniona"
 Maria Aneta Juszczak - nie prowadzi bloga
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) - Aneta Skarżyński "Wyspy Naftalinowe"
  • tajemnica/zagadka w tytule -Agatha Christie "Tajemnica rezydencji Chimneys"
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu)- Jo Nesbo "Człowiek nietoperz"
Els81 -nie prowadzi bloga
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) -  "Patolodzy. Panie doktorze, czy to rak?" Paulina Łopatniuk
  • tajemnica/zagadka w tytule - "Zagadka trzech czwartych" Sophie Hannah
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) -"Nieczułość" Martyna Bunda
Kolejno za podium uplasowały się:

Kasia - Przekładaniec kulturalny  
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) - "Ja nie leczę, ja uzdrawiam. Prawdziwa twarz polskich bioenergoterapeutów" - Katarzyna Janiszewska
  • tajemnica/zagadka w tytule - "Sekretne życie pisarzy" - Shannon McKenna Schmidt, Joni Rendon
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) -  "Rzekomo fajna rzecz, której nigdy więcej nie zrobię" - David Foster Wallac,  "Via Carpatia. Podróże po Węgrzech i Basenie Karpackim" - Ziemowit Szczerek
Maryla Lentowicz - nie prowadzi bloga
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) -  "Wariatka tańczy" Maryla Rodowicz, Jarek Szubrycht
  • tajemnica/zagadka w tytule - "Tajemniczy przeciwnik" Agatha Christie
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) -"Jak nie zostałem poetą" Szczepan Twardoch, "Niebko" - Brygida Helbig, Robin Cook "Niebezpieczna gra"
Dorota Józefiak - Kulturalna Mysz
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) - "Harpie" Joanna Chmielewska
  • tajemnica/zagadka w tytule - "Trup na plaży i inne sekrety rodzinne" Aneta Jadowska
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) - "Pochyłe niebo. Pajęczyna" Ewa Cielesz
Weronika Targiel - nie prowadzi bloga
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) - "Rozmowy z drzewami" Weronika Dąbrowska
  • tajemnica/zagadka w tytule -"Tajemnica pustej ziemi" Alec Maclellan
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu)- "(Nie)piękność" Natasza Socha
Karolina Sosnowska - Tanayah czyta
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) - 
  • tajemnica/zagadka w tytule - "Dom tajemnic" Alek Rogoziński
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) - Majgul Axelsson "Ta, którą nigdy nie byłam"
Magda Rzska- nie prowadzi bloga
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) - "W zapomnieniu" Agnieszka Lingas - Łoniewska
  • tajemnica/zagadka w tytule -Elizabeth Adler "Sekret willi Romantica"
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu)- "Dom wspomnień" Lauren K. Denton
Monotema - 52 tygodnie czytania
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) -  "Eleonora z Habsburgów Wiśniowiecka " Janina Lesiak
  • tajemnica/zagadka w tytule - "Zagadki kryminalne PRL" Kazimierz Kunicki i Tomasz Ławecki
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) - "Broad Peak. Niebo i piekło" Przemysław Wilczyński i Bartek Dobroch
Olape - nie prowadzi bloga
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) -  Aleksandra Janusz "Dom wschodzącego słońca"
  • tajemnica/zagadka w tytule - George Simenon "Tajemnica komisarza Maigret", Kate Atkinson "Zagadki przeszłości "
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) - Joanna Chmielewska "Całe zdanie nieboszczyka", Raymond Chandler "Szantażyści nie strzelają"
Urszula Zimoląg - nie prowadzi bloga
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) -  "Awantura o kapcie" Jan Wilkowski i Janusz Stanny
  • tajemnica/zagadka w tytule - "Tajemna historia" Donna Taratt
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) - "Niebo 1989" Marcin Teodorczyk
Agnesto - Agnestariusz
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) -  Agnieszka Krawczyk "Dolina mgieł i róż"
  • tajemnica/zagadka w tytule - "Tajemnica Błękitnego Expressu" A. Christie
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) - "Nie ma" - Mariusz Szczygieł
Agnieszka Najman - nie prowadzi bloga
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) - "Matecznik" - Agnieszka Grzelak
  • tajemnica/zagadka w tytule - " Ciemne sekrety" - Michael Hjorth i Hans Rosenfeldt
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) - "Złoto nie złoto" - Fleszarowa-Muskat
Anutek - Królowa Matka i Banda Czworga
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) - Jane Austen "Perswazje"
  • tajemnica/zagadka w tytule -Magda Szabo "Tajemnica Abigel"
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) - Therese O'Neill "Niedyskretnik"
Natanna - Moje zaczytanie
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) -  "Miłosna kareta Anny J." Janina Lesiak
  • tajemnica/zagadka w tytule -"Tajemnica Abigél" Magda Szabó
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) - "Niedokończone życie" - M. Spragg
Aine - Czytanie przy kominku
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) -  Aneta Jadowska "Trup na plaży i inne sekrety rodzinne"
  • tajemnica/zagadka w tytule - Marta Guzowska "Zagadka królowej myszy"
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) - Karolina Wilczyńska "Splecione letnie sny"
Jenny - Jenny Dawid
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) ---   Joanna Opiat-Bojarska "Gra pozorów"
  • tajemnica/zagadka w tytule - Sean Cannell & Benji Travis "YouTube Secrets"
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) - Ola Budzyńska "Promocja i sprzedaż w biznesie online. Autentycznie, bez ściemy i po ludzku"
Iwona - nie prowadzi bloga
Paulina Viv - Krakowskie czytanie
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) - "Mówiąc inaczej" Paulina Mikuła, "Złodziej dusz" Aneta Jadowska
  • tajemnica/zagadka w tytule - "Zagadki kryminalne PRL" Kazimierz Kunicki i Tomasz Ławecki
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) -"Bez przedawnienia" Tomasz Kin
Agnieszka - Dowolnik
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) -
    "Agnes" Peter Stamm
  • tajemnica/zagadka w tytule -"Wtajemniczeni. Nie wszystko złoto, co złote" Dorota Suwalska
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) -"Magia bioinżynierii" Adam Piore.
matka wkurzająca - Nie wieje nam nudą
  • imienniczka: Iris May "Dzieci Gosi"
  • tajemnica: Lisa Genova "Sekret O'Brienów" oraz Mikołaj Marcela "Best Seler i zagadka znikających warzyw"
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) - Marcin Szczygielski "Teatr Niewidzialnych Dzieci" oraz Lauren K. Denton "Dom wspomnień"

2/3 przeczytały:

BlankaKulturazja
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) -  "Kolor milczenia" Eli Barceló.
  • tajemnica/zagadka w tytule ---
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) - "Kot niebieski" Martyna Bunda
makomt - Książki wokół mnie
  • imienniczka (autorka/główna bohaterka o takim samym imieniu, jak moje) ---
  • tajemnica/zagadka w tytule - "Tajemnicza śmierć Marianny Biel" Marta Matyszczak
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) -"Sceny z niemego kina" Julio Llamazares
 W 1/3 zadanie wypełniły:

Magda - Maniaczytania
  • tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) -"Otchłań nienawiści" (Zemsta i przebaczenie 2) - Joanna Jax
Beata Urbacz - nie prowadzi bloga
  •  tytuł zawierający "nie" (nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu) - "Niewinny" Harlan Coben
monweg - Zwyczajnie i szaro?
  •  tajemnica/zagadka w tytule  - "Manson. CIA, narkotyki, mroczne tajemnice Hollywood" - Tom O'Neill
Na moje wyzwanie złożyły się:
 Zapraszam do listopadowej Trójki e-pik:

Cel:


Celem wyzwania będzie zapoznanie się z nieznanymi lub omijanymi przez nas szerokim łukiem, gatunkami powieści.

Zasady:

*  wyzwanie trwa miesiąc kalendarzowy
*  w zabawie wziąć udział może każdy bloger oraz każda osoba nie posiadająca bloga, która ma ochotę przyłączyć się do zabawy. Przyłączyć się można w dowolnym momencie
*  wyzwanie będzie polegało na przeczytaniu trzech książek z trzech wybranych gatunków.
dwa z tych gatunków zostaną zaproponowane przeze mnie, wybór trzeciego będzie zależał od Was
*  w pierwszym tygodniu miesiąca umieszczę post, pod którym będziecie mogli zaproponować dowolne gatunki czy kategorie lektur. O wyborze zadecyduje ankieta.
*  wybór książki, kwalifikującej się do podanego gatunku, jest zupełnie dowolny i zależeć będzie tylko od Was
* osoby posiadające bloga, po napisaniu opinii, na temat wybranej książki, proszone są o wpisanie informacji, że książka została przeczytana w ramach wyzwania "Trójka e-pik" i podanie linka do TEGO posta.
*  w podsumowaniu, które nastąpi pod koniec miesiąca wystarczy, aby osoby które wzięły udział w wyzwaniu, w komentarzach pod postem tematycznym, podały trzy linki do swoich opinii.
* miło będzie, jeśli podlinkujecie poniższy plakat moim blogiem, jako organizatorem wyzwania

***

Moje propozycje na listopad 2019 to:

poczuj klimat świąt
literackie autorytety
siły natury w tytule (np. wiatr, burza, deszcz, rzeka, piasek)


I co powiecie? Jakie wrażenia z listopadowych kategorii? Myślę, że miesiąc przed świętami spokojnie możemy rozejrzeć się za klimatycznymi, bożonarodzeniowymi opowieściami. Wiem z własnego doświadczenia, że w grudniu trudno mi wygospodarować czas na świąteczne książki, więc w tym roku zabiorę się za nie nieco wcześniej. Literackie autorytety - moralne, duchowe, mogą być dla nas ważne pod względem twórczym, tutaj większa dowolność dla Was. Siły natury to Wasz wybór. TUTAJ znajduje się nasza Trójkowa grupa na FB, do które można się w każdej chwili zapisać i bawić z nami, dyskutować i dzielić postępami w realizacji wyzwania. Proszę o podmienienie banera na aktualny i zapraszania znajomych. Zachęcam do zgłaszania się w komentarzach, nie trzeba mieć bloga, nie trzeba pisać notek na temat przeczytanych książek. Tutaj liczy się tylko dobra zabawa!
Sardegna

39 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim wyników...
    Na listopad przygotowałaś ciekawe kategorie....mam nadzieję znaleźć na nie książki w biblioteczce.
    Na wybraną przez nas kategorię mam również w własne, ale tym razem wybrałam przyniesioną z biblioteki, bo wypada ją już przeczytać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Natanno, że coś dla siebie już nalazłaś. Nie wyobrażam sobie Trójki bez Ciebie :)

      Usuń
    2. Miło mi bardzo....a ja zawsze z niecierpliwością czekam na Twoje kategorie...

      Usuń
    3. Wprawdzie na FB pokazałam co czytałam, ale może stąd będzie Ci wygodniej zebrać :

      poczuj klimat świąt - świeta z kardynałem - Fannie Flagg
      literackie autorytety - Prosta modlitwa - Joachim Badeni OP
      siły natury w tytule (np. wiatr, burza, deszcz, rzeka, piasek) - Zimowy wiatr na twojej twarzy - Carla Montero

      To listopad a teraz czekam na Twoje kategorie Zuzanno. Na wybraną...już chyba...już mam...

      Usuń
    4. Udało mi się tym razem coś napisać o przeczytanych książkach.
      Podsyłam link do bloga https://natanna-mojezaczytanie.blogspot.com/2019/12/przeczytaam-w-listopadzie-i-krotkie.html

      Usuń
  2. Gratulacje dla Zwyciężczyń i dla wszystkich, którzy zmierzyli się z wyzwaniami.

    Zuziu,
    do październikowych dorzucam jeszcze w kategorii imienniczka:
    „Śniadanie na skale” – Iwona Walczak
    https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4426852/sniadanie-na-skale/opinia/54449600?#

    Listopadowe kategorie bardzo mi odpowiadają. Zwłaszcza świąteczna (dzięki TK w Krakowie mam kilka nowości).

    Literackie Autorytety też mam dzięki TK. Chcę tylko doprecyzować, czy Autorytet ma być autorem, czy może to być np. biografia?! Czy to muszą być osoby powszechnie uznawane za Autorytety, czy mogą być nasze własne?

    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę też, że zmieniłam podpis z iwona-w na Iwona. Mam nadzieję, że nie stanowi to dla Ciebie kłopotu.
      Dobrego czasu dla Ciebie.

      Usuń
    2. Zmiana podpisu oczywiście mi nie przeszkadza, już uaktualniłam. Co do autorytetów, oczywiście mogą być zupełnie subiektywne i nie musi to być autor, może być biografia. Święta też nie muszą być obyczajówką, mogą być np. kryminałem. Mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
    3. Zuziu,
      zamiast tutaj wrzuciłam na Fb:

      Iwona Wendreńska udostępniła link.
      13 listopada o 08:08
      Pierwsze tytuły w listopadowej trójce, przeczytane i opisane: :)

      poczuj klimat świąt

      „Nieświęty Mikołaj” – Magdalena Kordel – s.400
      https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4903138/nieswiety-mikolaj/opinia/54726583?#


      literackie autorytety
      „Jerzy Popiełuszko. Biografia” – Milena Kindziuk – s.923

      https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4821950/popieluszko-biografia/opinia/54701223?#

      siły natury w tytule (np. wiatr, burza, deszcz, rzeka, piasek)

      „Burza depcze mi po piętach” – Dorota Głuska – s.368
      https://lubimyczytac.pl/ksiazka/133371/burza-depcze-mi-po-pietach/opinia/54726280?#

      do literackich autorytetów dorzucam:
      „Nadberezyńcy” – Florian Czarnyszewicz - s.638 (doceniany przez innych pisarzy, a teraz zapomniany)
      https://lubimyczytac.pl/ksiazka/86536/nadberezyncy/opinia/54840242?#

      Pozdrawiam
      Iwona

      Usuń
  3. No to ja zgłaszam wykonanie listopadowej trójki:))
    https://bozenaskowo.blogspot.com/2019/11/trojka-e-pik-listopad.html#comment-form
    1/Fannie Flagg "Boże Narodzenie w Lost River"
    2/Paulo coelho "Czarownica z Portobello"
    3/Richard Mason "Wiatr nie potrafi czytać"
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uzupełniam zaległe wyzwania z lutego i marca przeczytane w ciągu kilku ostatnich miesięcy. Oto luty i regionalne klimaty: Agnieszka Sudomir "Faza REM". Walentynkowe motywy to "Klub Pickwicka" Karola Dickensa (dla sceny w której Sam Weller pisze kartkę walentynkową ). Zimowy tytuł to Antonio Manzini "Czarna trasa". Marcowe wyzwanie zrealizowane w 2/3: motyw katastroficzny Phillip Reeve "Zabójcze maszyny", miasto w tytule Jarosław Iwaszkiewicz "Petersburg". Pozostaje zaległa cegła, niestety zbyt wiele cegieł u mnie zalega.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dopisuję do aktualnego podsumowania, jako zaległości :)

      Usuń
  5. poczuj klimat świąt
    "Małe kobietki" Louisa May Alcott
    https://agnestariusz.blogspot.com/2019/11/mae-kobietki-louisa-may-alcott.html

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze zorientowałam się, że uzupełniłam zaległość z sierpnia:
    motywy słowiańskie
    "Noc między Tam i Tu" Marta Krajewska
    http://zycieipasje.net/2019/10/21/poczytaj-mi-na-ucho-noc-miedzy-tam-i-tu-marta-krajewska-recenzja-audiobooka/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpisałam do nadrobionych zaległości :) dzięki!

      Usuń
  7. Zgłaszam do października (linki z LC- na bloga nie miałam jeszcze kiedy dodać)
    "Nie mów nikomu"-H.Coben
    http://lubimyczytac.pl/ksiazka/264150/nie-mow-nikomu/opinia/54809578#opinia54809578
    "Tajemnica wawrzynów" -Agatha Christie
    http://lubimyczytac.pl/ksiazka/51997/tajemnica-wawrzynow/opinia/54809930#opinia54809930

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zapisane do zaległości w najnowszym podsumowaniu

      Usuń
  8. Świąteczna
    Karolina Wilczyńska "To będą piękne święta"

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam listopadową Trojkę!
    * klimat świąt - "Zima lwów" Jan Costin Wagner
    * literackie autorytety - "Murder in the Mews" ("Morderstwo w zaułku") Agatha Christie - bo to jest dla mnie niekwestionowana Królowa kryminałów ever!
    * siły natury w tytule - "Wiatr" Marcin Ciszewski

    OdpowiedzUsuń
  10. Do tej trójki z FB możesz dopisać drugą porcję: autorytet: "Niewiedza" - Milan Kundera (no musiał się tu pojawić!), i w audiobooku trafiła mi się świąteczna "Dwanaście życzeń" Katarzyna Troszczyńska, Karolina Głogowska - jeszcze słucham, ale czeka mnie jeszcze trochę łażenia i jeżdżenia busem, więc na pewno dosłucham.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, dopisałam i czekam ewentualną resztę :)

      Usuń
  11. Była to ostatnia kategoria w tym miesiącu, którą spodziewałabym się, że zaliczę (nie lubię książek o świętach), a tu proszę: poczuj klimat świąt - Małgorzata Rogala "Cicha noc" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oto wyzwanie listopadowe:
    1) Klimat świąt T.Gulbranssen "A lasy wiecznie śpiewają" i "Dziedzictwo na Björndal".
    2) Literackie autorytety. Długo zastanawiałam się nad tym, co dla mnie znaczy to złożone pojęcie. Wybrałam pisarkę, której całą twórczość przeczytałam, zachwyciłam się i wiem, że na pewno sięgnę po wszystko co jeszcze napisze. Nie jest ważne, dla dorosłych czy dla dzieci.
    M.Kisiel "Małe Licho i anioł z kamienia"
    3) Siły natury w tytule. J.Przybora "Gołoledź" z tomu Teatr Nieduży
    A.Mercik "Mgła "

    OdpowiedzUsuń
  13. W listopadzie, niestety, będą tylko dwie książki:

    poczuj klimat świąt - -----
    literackie autorytety - "Duchowe życie zwierząt" Peter Wohlleben
    siły natury w tytule (np. wiatr, burza, deszcz, rzeka, piasek) - "Burze w mózgu. Opowieści ze świata neurologii" - Suzanne O'Sullivan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2/3 to też świetny wynik, dziękuję za kolejny udział :)

      Usuń
  14. Literacki autorytet:
    J.R.R. Tolkien "Hobbit"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I druga świąteczna:
      Marta Kisiel "Małe Licho i anioł z kamienia"

      Mgła Ciszewskiego się czyta :)

      Usuń
  15. O rany, chyba mi się udało całą trójkę zaliczyć ;-)

    poczuj klimat świąt: Magdalena Witkiewicz "Uwierz w Mikołaja"
    literackie autorytety: Remigiusz Mróz "Wyrok"
    siły natury w tytule: Marta Matyszczak "Zbrodnia nad urwiskiem"
    :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Siły natury Marcin Ciszewski "Mgła"

    Zdążyłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To tak - z listopadowej trójki przeczytałam jedną:

    Literackie autorytety - Jaume Cabre "Kiedy zapada mrok"

    Ale były też dwa uzupełnienia zaległości:
    Lipiec - palcem po mapie - Magdalena Genow "Bułgaria. Złoto i rakija"
    Wrzesień - jedno słowo w tytule - Wojciech Chmielarz "Żmijowisko"

    OdpowiedzUsuń
  18. Listopadowa trójka u mnie uboga:
    poczuj klimat świąt: Natasza Socha "Dwanaście niedokończonych snów:
    literackie autorytety - tu się niestety nie udało
    siły natury Małgorzata Warda "Miasto z lodu" oraz Jane Harper "Susza"

    Jeśli możesz dopisz także tytuły październikowe.
    imienniczka: Iris May "Dzieci Gosi"
    tajemnica: Lisa Genova "Sekret O'Brienów" oraz Mikołaj Marcela "Best Seler i zagadka znikających warzyw"
    nie w tytule: Marcin Szczygielski "Teatr Niewidzialnych Dzieci" oraz Lauren K. Denton "Dom wspomnień"

    OdpowiedzUsuń
  19. poczuj klimat świąt: "Siedem życzeń" praca zbiorowa (zbiór opowiadań różnych autorek)

    literackie autorytety: "Zwierzenia popkulturalne" Katarzyna Czajka-Kominiarczuk

    siły natury w tytule: "Igrając z ogniem" Tess Gerritsen

    OdpowiedzUsuń