Stos majowy cz.2


posted by Sardegna on

8 comments

Przedstawiam moje kolejne majowe zdobycze. Jestem z nich bardzo zadowolona. A to dlatego, że większość pochodzi z Podaja. A wszyscy narzekają jak to na Podaju źle. A tu proszę: same ciekawostki (w każdym razie jak dla mnie)


1. "Rok 1984" G. Orwell
2. "Pan i władca na krańcu świata" P. O'Brian
3. "Sezon na panny młode" C. Brockway
4. "Krótko mówiąc" J. Archer
5. "Sługa kości" A. Rice - wszystkie z Podaja i to w bardzo dobrym stanie
6. "Zimowe zjawy" K. Mosse - a to nagroda za punkty z pewnego serwisu
7. "Niemiecki bękart" C. Lackberg - z biblioteki


Ekhmm.... pierwsze trzy pochodzą z Tesco...Iza to przewidziała... ale cóż mogłam na to poradzić, jeśli powyższe książki miały powalającą cenę 2,49 zł!!! No pytam się jak mogłam wyjść z pustymi rękami? Toż to grzech zostawić je na półce.
A swoją drogą, stojąc przy kasie w Tesco z moimi skrzatami: Anią, która właśnie rozsypała Tik Taki i Jasiem, który miał już dość leżenia w wózku i głośno to oznajmiał, pani w kasie spojrzała na mnie z politowaniem i rzekła: "a pani to jeszcze ma czas na czytanie?". Chyba mi nie uwierzyła, kiedy powiedziałam: "tak"
A do Tesco muszę jeszcze zajść, i przeszukać dobrze półki, a jak coś znajdę to umieszczę w następnym stosie.

1. "Przepaść" N. Evans
2. "Zielona mila" S. King
3. "Dolores Claiborne" S. King
4. "Toksyczne związki rodzaju męskiego" M.Papathanasopulu
5. "Raj" D.Barthelme
6. "Cień Poego" M. Pearl
7. "Zamiana miejsc" J. Green - poza pierwszą trójką, reszta z Podaja

A na koniec rarytas! Moja druga już wygrana, tym razem  w konkursie u Izuś z Zakurzonej półki. A książka - cudo - bo z autografem autorki:



Bardzo dziękuję Izie i Wydawnictwu Otwarte za zorganizowanie konkursu i szczęśliwą rękę w losowaniu :)
Moje wrażenia po lekturze już wkrótce.
Aha, no i pochwalę się kolejną nawiązaną współpracą, tym razem z wydawnictwem
Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia
  Sardegna

8 komentarzy:

  1. Rok 1984- mam w planach :)
    Pan i władca na krańcu świata- kiedyś chyba miałam film, ale mnie nudził :P
    Przepaść- widziałam w bibliotece, ale nie byłam zainteresowana :P
    Zielona Mila- mam, ale aaa za taką cenę!? toż to za bezcen :D
    Dolores Claiborne- na tę mam ochotę :)
    Gratuluję wygranej :)

    Bardzo fajne stosiki, miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2,50 to po prostu cena złomu;).
    Narzekań na podaja nie rozumiem, ja nie biorę nic ostatnio tylko z braku miejsca:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponujące zdobycze :)

    A "Ostatnie fado" również wygrałam u Izus,i również mam autograf autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stosiki. King za 2,49? Chyba nikt nie potrafiłby obok tego przejść obojętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny :) czyli jestem usprawiedliwiona i mogę jeszcze spokojnie do Tesco po książki zajść! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze gratuluję wygranej i współpracy ;) A po drugie świetne stosy ;D Upatrzyłam sobie kilka książek, które chętnie bym przeczytała ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne stosiki :) Też jestem stałym bywalcem Tesco i Biedronki, tam książki mają naprawdę niskie ceny, aż żal nie skorzystać. Gratuluję współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aniusiaczek, niedopisanie - dziękuję za graatulacje :)

    OdpowiedzUsuń