Książka Roku 2017 lubimyczytać.pl


posted by Sardegna on

6 comments

Podobnie, jak w zeszłym roku 1 lutego rozpoczęła się kolejna edycja plebiscytu na najlepszą książkę, organizowana przez serwis lubimyczytać.pl. Tegoroczna edycja jest już trzecią, a jako że brałam udział we wszystkich poprzednich, to i w tym postanowiłam oddać swój głos i dołączyć do społeczności głosujących. Od lat mam swoje konto na LC, i choć ostatnio faktycznie rzadko z niego korzystam, jeśli chodzi o ustawienia własnego konta i budowanie biblioteczki, to zawsze z chęcią zerkam do serwisu, żeby zorientować się co do nowości, opinii na ich temat, bądź ciekawostek literackich. Jeśli ktoś nie oddał jeszcze głosu na Książkę Roku 2017, może to zrobić właśnie teraz. Warunkiem jest tylko posiadanie aktywnego konta na LC.

Co trzeba zrobić?
  1. Wejdź w kategorię, w której chcesz wybrać najlepszą książkę roku.
  2. Przy wybranej książce kliknij przycisk "Głosuję". Pamiętaj, możesz oddać tylko jeden głos w jednej kategorii. Po zagłosowaniu nie możesz cofnąć swojego głosu.
  3. Aby oddać ważny głos, musisz posiadać potwierdzone konto w serwisie lubimyczytać.pl
  4. Głosowanie trwa do 28 lutego 2018, do godz. 23:59 [informacja ze strony LC ]
Książki są nominowane w 12 kategoriach:

literatura piękna
powieść historyczna
kryminał, sensacja, thriller
literatura obyczajowa, romans
literatura faktu, publicystyka
autobiografia, biografia, wspomnienia
literatura fantastyczna
science - fiction
horror
literatura młodzieżowa
fantastyka młodzieżowa
literatura dziecięca


Nie ma więc nic prostszego, trzeba tylko wejść na stronę serwisu TUTAJ, zalogować się na swoje konto i kliknąć w odpowiednie kategorie, a potem w okładki książek.
 
Osobiście oddałam głos w 8 kategoriach, bowiem nie potrafiłam wybrać żadnego tytułu z zakresu fantastyki, s-f, horroru i literatury fantastycznej młodzieżowej. Po prostu nie czytałam żadnej książki z zaproponowanych w plebiscycie, nie chciałam więc strzelać w ciemno. Natomiast wybory, które dokonałam w pozostałych gatunkach są w pełni zgodne z moim gustem. Zresztą zerknijcie sami:


A jak wyglądają Wasze głosy? Czy zgadzacie się z moimi wyborami?

Sardegna

6 komentarzy:

  1. Oczywiście już wczoraj oddałam swoje głosy. Widzę, że tylko w przypadku "Czasami kłamię" mamy identyczne zdanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie były, tak z ciekawości, Twoje inne głosy?

      Usuń
  2. Głosy oddane :) Zagłosowałam tylko w 4 kategoriach, bo w reszcie znałam za mało powieści :) W młodzieżowych wybrałam "Głębie Challangera" Shustermana :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak, jak ja. Odpuściłam 4 kategorie, bo bez sensu głosować na coś, czego się jednak nie kojarzy. A tej "Głębi..." to akurat nie znam, Mówisz, ze warto przeczytać?

      Usuń
  3. Głos oddany i tylko czekać na wyniki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ciekawe, czy ktoś z naszych faworytów zwycięży :)

      Usuń