Co będziemy czytać w październikowej Trójce e-pik?


posted by Sardegna on

16 comments

W wrześniu z lekkim opóźnieniem, ale musicie mi wybaczyć - początek roku szkolnego. W każdym razie zapraszam do zdecydowania, jak wyglądać ma trzecia kategoria październikowej Trójki e-pik. Tradycyjnie w komentarzach poniżej, a także w naszej grupie Trójkowej pod TYM linkiem możecie proponować swoje opcje.  

Przypominam, że nie powtarzamy opcji, które już wcześniej był wykorzystane (dla pewności TUTAJ znajdziecie zestawienie wszystkich Trójkowych kategorii, jakie do tej pory się pojawiły). Biorę pod uwagę pierwszych 10 kategorii, a później w ankiecie na blogu i w grupie na Facebooku będziecie mogli wybrać swojego faworyta. Przypominam, że każdy uczestnik może oddać maksymalnie 3 głosy. Zapraszam do zabawy i proponowania swoich kategorii.

 ***
AKTUALIZACJA

Poniżej znajduje się 10 propozycji do trzeciej kategorii październikowej Trójki e-pik. Głosować można w komentarzach, wybierając 3 dowolne opcje. jeśli ktoś zagłosował na FB nie musi tego robić tutaj, i odwrotnie. Miłej zabawy!

1. Powieść graficzna
2. Tytuł zawierający "nie" ( nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu np. NIEboszczyk, samotNIE, PaNIE..)
3. Książka zaległa z poprzedniej Trójki
4. Motyw sportu (tytuł,wątek, o sportowcu..)
5. Joanna Chmielewska - królowa polskiego kryminału
6. Książka która poleca nieznajomy? (np ktoś kogoś nie znamy prowadzący bloga, podcast książkowy, rekomendacja z vloga etc)
7. Kobieta noblistka
8. Nazwisko w tytule...
9. Tytuł jesienny - jesień w tytule
10. Motyw kolejowy

 
Sardegna

16 komentarzy:

  1. Tytuł zawierający "nie" ( nie tylko jako zaprzeczenie, ale też cząstka wyrazu np. NIEboszczyk, samotNIE, PaNIE..)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tytuł jesienny - jesień w tytule ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tak slabo? ;)
    To może: książka zaległa z poprzedniej Trójki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie tylko ostatniej ;)

      Usuń
    2. Będę na to głosować. Mam akurat pod ręką zaległą słowiańszczyznę 😉

      Usuń
    3. Podoba mi się ten pomysł :)

      Usuń
  4. Kocham Chmielewską Joannę. Mama ma cały komplet książek tej autorki i czytała mi, gdy byłam w brzuszku :) później czytałam jak byłam nastolatką...

    OdpowiedzUsuń