Mały stosik i przypomnienie


posted by Sardegna on

34 comments

Zawsze, kiedy zbliża się wizja wolnych dni, czy to weekendu, czy dłuższych wakacji, zawsze mam ambitne plany, czego ja to nie zrobię w tym czasie. Kiedy przerwa wakacyjna zbliżała się dużymi krokami, tez planowałam, jak to ja sobie odpocznę, będę czytać, zrobię generalne porządki itd. Na dzień dzisiejszy, kiedy 1/4 wakacji za mną, stwierdzam, że nie wykonałam, jak dotąd, żadnego z moich wakacyjnych zamierzeń. No może poza uporządkowaniem regału, ale reszta leży odłogiem... Jestem trochę zła na siebie, bo mogłabym się bardziej mobilizować. Czy Wy też tak macie? Wielkie, ambitne plany, związane z wolnym czasem, które, realnie patrząc, rzadko uda się zrealizować?

Tyle tytułem wstępu. Doszłam do takiego porażającego wniosku dzisiaj rano i musiałam się tym podzielić.

Jako, że połowa miesiąca minęła, tradycyjnie muszę pokazać stos. Nie będzie on zbyt okazały, ale za to bardzo atrakcyjny:


"Namiętność" Jeanette Winterson - pobrana na Giełdzie Mamy
"Wybranka Bogów" tom I i II P.C. Cast - od Pani Moniki z Wydawnictwa Harlequin
 "Marzyciele i pokutnicy" Krzysztof Spadło - od autora
"Agnes Grey" - od Pani Doroty z Wydawnictwa mg
 "Czarny brylant" Candace Camp - również od Wydawnictwa Harlequin
"Handlowałem kobietami" Antonio Salas - od Księgarni Matras

Panu Krzysztofowi Spadło, Wydawnictwom i Księgarni Matras  bardzo serdecznie dziękuję za książki

Na koniec przypominam jeszcze szybko o lipcowej Trójce e-pik. Czekam na Wasze linki i zgłoszenia
Pozdrawiam poniedziałkowo

  Sardegna

34 komentarze:

  1. Zgłaszam się do konkursu! Banerek zaraz wrzucę.

    Nie martw się, każdy chyba tak ma, że najpierw tworzy plany na wakacje a potem i tak leży :D Ale taki odpoczynek od obowiązków i życia z zegarkiem w ręku też jest potrzebny. Ja miałam się uczyć włoskiego, ale jakoś też nie mogę się za to zabrać...

    A tu pierwszy link to lipcowego wyzwania - klasyczny kryminał: http://krakowskieczytanie.blogspot.com/2012/07/morderstwo-jest-zakonczeniem-historii.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się. Bannerek będzie pod postami :)

    Też miałam ambitne plany posprzątać podczas wakacji, a dodatkowo przypominać sobie materiał do matury, którą piszę za kilka miesięcy.

    A co do trójki e-pik, jestem w trakcie czytania 2 książki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy stos :) do mnie również przywędrowały obie części "Wybranki bogów" od wydawnictwa Harlequin i obecnie jestem w trakcie czytania części drugiej :)

    a jeśli chodzi o konkurs
    zgłaszam się :)
    milosniczkaksiazek@onet.pl
    baner za moment w zakładce z konkursami na moim blogu
    a obserwuję Cię od dawna :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. wakacje wciąż trwają, urlop jak piszesz przed tobą więc bedzie duzo czasu na czytanie;)
    zgłaszam się mpuniak@interia.pl
    P.O.S.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka w moich ulubionych klimatach, więc oczywiście zgłaszam się do konkursu :) Banerek zaraz najdzie się u mnie na blogu :)
    I wiem coś o wakacyjnych postanowieniach: mam ich masę, ale jakoś nie mogę się za nie zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do konkursu.

    Moje plany wakacyjne także się nie powiodły, lecz wciąż mam nadzieję, że jednak mi się uda.
    A poza tym to niedawno czytałam "Agnes Grey". Całkiem ciekawa książka, choć przyznam, że też co nieco brakuje jej. Zdecydowanie liczy sobie za mało stron. Możesz podejrzeć recenzję u mnie na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się;) Jeśli chodzi o plany na wakacje - mam podobnie. Szczególnie dużo planów powstaje w mojej głowie w momencie, kiedy muszę się uczyć. Mówię sobie wtedy, że chętnie zrobiłabym to czy tamto, ale nie mogę i że zrobię to na wakacjach. Jak wiadomo, wychodzi różnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Agnes Grey" już mam i czeka w kolejce do przeczytania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego stosika to z pewnością książkę "Agnes Grey" już zazdroszczę .
    Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemnej lektury. Co do konkursu dam szansę innym.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stosik, zazdroszczę książki panny Bronte!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się :)
    baner za chwilę wstawię.

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.08 mam urodziny, więc może mi się w końcu poszczęści (to moje kolejne podejście do tej książki :)
    A więc zgłaszam się i lecę wrzucić bannerek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w dodatku jestem trzynasta w kolejce - to musi coś oznaczać :D

      Usuń
  14. Zgłaszam się, cudny stos ;]
    Banerek u mnie na pasku bocznym
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się ;)
    stoje.za.drzwiami@gmail.com

    Też tak mam i nie lubię się na tym przyłapywać ;D Miałam w wakacje zacząć uczyć się jakiegoś języka, ale zaraz wyjeżdżam i już na pewno nie zdążę...

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa książek Cast. Czyżby kolejna ciekawa seria? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się do konkursu i zapraszam na takowy również do siebie :) Co do planów na wakacje, to najlepiej jest chyba niczego nie planować. Wtedy człowiek cieszy się z każdej najmniejszej nawet drobnostki, którą udało mu się zrealizować, czy to przypadkiem, czy z zamierzenia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się! Banner zaraz pojawi się u mnie, w odpowiedniej zakładce ;)
    A stosik świetny, szczególnie zazdroszczę "Agnes Grey" ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zwykle też tak mam, że jak przychodzi weekend, to planów mnóstwo, a kończy się jak zwykle, czyli: czytanie, oglądanie filmów i spanie do południa.

    Zgłaszam chęć udziału w konkursie, banerek za chwilę zamieszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się do konkursu.
    Zaraz zamieszczę banerek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :-) baner zamieściłam a obserwuję już jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tam, plany... i tak wychodzi inaczej, więc po co planować... ;-)
    U nas w planach, a raczej w perspektywie sierpnia, remont kuchni i łazienki oraz nasza przeprowadzka na ten czas do teściów- może poczytam więcej(oby), bo przy kompie siedzieć nie będę, niestety, tym sposobem ominie mnie sierpniowa trójka e-pik ;-(

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, ja mam pytanie małe. Czy byłabyś zainteresowana umieszczeniem w Katalogu Czytelniczym? Wystarczy tylko, że dodasz Katalog do linków i napiszesz w komentarzu bądź w mailu, żebym wpisała na listę Twojego bloga. :) Oczywiście, do niczego nie zmuszam.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak jeszcze chodziłam do szkoły i przychodziły ferie, to ja zawsze sobie myślałam "pouczę się trochę matmy i po feriach poprawię te wszystkie jedynki i dwóje". Nigdy nic z tego nie wychodziło.

    OdpowiedzUsuń
  25. Również się zgłaszam do konkursu! Baner można znaleźć w zakładce "konkursy", na moim blogu.

    Życzę dużo motywacji przy wykonywaniu wakacyjnych planów, choć mi samej również jej brakuje.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj, ja zawsze przed "wolnym" robię sobie różne plany, a potem mało z tego wychodzi... Myślę, że to normalne dość. I też zauważyłam, że im dłuższy mam staż pracy, tym bardziej idealistyczne jest moje wyobrażenie odpoczynku - marzę o pełnej regeneracji, która nigdy nie nadchodzi...

    No i zgłaszam się do konkursu oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się. Baner wstawiłam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się oczywiście!
    Jeszcze w zeszłym roku robiłam sobie plany na wakacje, ale dałam za wygraną bo i tak nic z tego nie wychodziło!
    Ładny stosik, ciekawi mnie seria P.C. Cast, "Dom Nocy" jakoś mnie nie porwał!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się.
    Banerek wstawiony.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się ;)
    baner na: http://abraksan.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się!
    wiktoria1416@wp.pl
    Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia!!!
    P.S Super stosik, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  32. Imponujący treścią stosik :)

    Bardzo chętnie się zgłaszam,
    Banner na:
    http://prywatna-poczytajka.blogspot.com/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się bardzo chętnie ;)
    don_chichot@op.pl

    OdpowiedzUsuń