# Nowości w mojej biblioteczce - czerwiec


posted by Sardegna on

8 comments

Mijający czerwiec był chyba dla mnie najbardziej wyczerpującym miesiącem w ostatnich latach. Działo się u mnie tyle rzeczy na raz, że nie jestem w stanie nawet o tym pisać. Przez to zamieszanie zaniedbałam bloga, porzuciłam czytanie i odliczałam tylko czas do końca miesiąca, kiedy to będę mogła odpocząć. Teraz już jest lepiej, wychodzę na prostą ze sprawami domowymi, więc mogę wrócić też do Książek Sardegny
Post z nowościami czerwcowymi pojawia się więc z kilkudniowym opóźnieniem, a w nim stosy książek, z których większość trafiła do mnie na początku miesiąca. Końcówka czerwca była już bardziej stateczna.

       
Cała gama książeczek z serii "Czytam sobie" Egmontu, "Koszmarny Karolek i nawiedzony dom", "Kaczka przynosząca szczęście", seria czterotomowa "Wróżki" oraz "Pompon w rodzinie Fisiów" Joanny Olech - zakupione na kiermaszu, który odbył się na początku czerwca w mojej okolicy.


"Ezotero. Córka wiatru" Agnieszka Tomczyszyn - od Wydawnictwa mg
"Trans" Manueli Gretkowskiej i "220 linii" Małgorzaty Gutowskiej - Adamczyk - obie z powyższego kiermaszu
"Basia i wyprawa do lasu" - od Egmontu

"Niedźwiadek polarny" - zakup własny
"Dotyk ciemności" C.J. Roberts - od Czwartek Strony
"Pal przekleństwa" Asa Larsson - od Wrocławskich Księgarni
"Nie zmienił się tylko blond" Agata Przybyłek - od Czwartej Strony
"Córka Twórcy Królów" Phillipa Gregory - od Publicat
"Zakopane odkopane" P. Młynarska i B. Sabała - Zielińska - od Wydawnictwa Pascal


"Wiosenna noc" Tarjej Vesaas
"Stygmaty czarownicy" Margit Sandemo
"Chłopcy z Placu Broni"Ferenc Molnar
"Powrót z piekła" Przygody trzech Detektywów
 "Czuły barbarzyńca" Hrabala - wszystkie zakupione po 1 zł. w bibliotece

Czerwiec i 31 nowości, ale w tym 18 książeczek dla dzieci, więc jestem usprawiedliwiona! 

  Sardegna

8 komentarzy:

  1. Kilka książek bym Ci podkradł :P Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, teraz na pewno będę miała więcej czasu :)

      Usuń
  2. Zajęć miałaś dużo, ale stosy same o siebie zadbały :) Miłego czytania i odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje książki żyją własnym życiem, przychodzą jak chcą i kiedy chcą ;)

      Usuń
  3. Każdy ma gorszy okres, dobrze że wychodzisz na prostą :) Ciekawe stosy, szczególnie interesujący wydaje mi się tytuł Philippy Gregory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślę, że teraz będzie u mnie więcej luzu, a Gregory jest świetna, Córka to ostatni tom serii o Wojnie Dwu Róż

      Usuń