Co będziemy czytać w listopadowej Trójce e-pik?


posted by Sardegna on

2 comments

Nie mogę ogarnąć faktu, że tak szybko mijają mi kolejne tygodnie! Nie wiem, czy też tak macie, ale ja ledwo co zdążam na początek miesiąca, aby stworzyć post z nową Trójką e-pik, a już muszę brać się za myślenie o kolejnej. Październik jest mocno zakręcony, dużo się u mnie dzieje, ale czas na zorganizowanie nowej Trójki zawsze musi się znaleźć.

W komentarzach poniżej zostawiajcie propozycje kategorii, które chcielibyście przeczytać w listopadzie. Przypominam, że nie powtarzamy opcji, które już wcześniej był wykorzystane (dla pewności TUTAJ znajdziecie zestawienie wszystkich Trójkowych kategorii, jakie do tej pory się pojawiły). Biorę pod uwagę pierwszych 10 opcji, a później w ankiecie na blogu i w grupie na Facebooku będziecie mogli wybrać swojego faworyta. Przypominam, że każdy uczestnik może oddać maksymalnie 3 głosy. Zapraszam do zabawy i proponowania swoich kategorii.

***
AKTUALIZACJA 

Poniżej znajduje się 10 propozycji do trzeciej kategorii listopadowej Trójki e-pik. Głosować można w komentarzach, wybierając 3 dowolne opcje. jeśli ktoś zagłosował na FB nie musi tego robić tutaj, i odwrotnie. Miłej zabawy!


1. Ptaszki, ptaki i ptaszydła
2. Powieść graficzna
3. Joanna Chmielewska - królowa polskiego kryminału
4. Książka Olgi Tokarczuk
5. Książka zaległa z poprzedniej Trójki
6. Książka poza strefą komfortu
7. Siły natury w tytule: wiatr, burza, deszcz, rzeka, piasek, itp.
8. Gorąca literatura z Hiszpanii i krajów latynoskich na polską jesień
9. Wydanie ilustrowane (nie komiks, nie książka dla dzieci) 
10. Tytuł kontynentalny


Sardegna

2 komentarze:

  1. Mnie to tak szybko ucieka czas, że jestem do tyłu znowu z książkami, a raczej z ich wpisami..i z innymi pracami też.Nie mam kiedy zdjęć porobić, a to światło nie takie, a to sprzęt niewspółpracuje a to to cos musze zrobic natychmiast na wczoraj, a to mam lenia....
    Głosuję na pierwsze trzy po kolei :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze Cię rozumiem... doba za krótka. Dziękuję za oddanie głosów, zapisuję

      Usuń