Książkowe podsumowania Sardegny cz.3 - najpopularniejsze wpisy 2021


posted by Sardegna on

1 comment

Czas na trzecie książkowe podsumowanie roku na blogu Książki Sardegny. Dzisiejszy wpis dotyczyć będzie najpopularniejszych notek opublikowanych na mojej stronie w roku 2021, cieszących się największym zainteresowaniem czytelników. Dla osób zainteresowanych przygotowałam jeszcze zestawienie najlepszych statystyk z lat poprzednich:  
 
 2019.

W roku 2020 wszystkie dziesięć najpopularniejszych wpisów dotyczyło mojego wyzwania książkowego Trójka e-pik. W 2021 sytuacja wygląda podobnie, choć tym razem "tylko" dziewięć wpisów jest trójkowych, a jeden związany jest z serią "10 książek, które". Z jednej strony bardzo mnie te wyniki cieszą i motywują do kontynuowania działalności Trójki e-pik, z drugiej jednak trochę żałuję, że w zestawieniu nie znalazła się żadna notka książkowa.
 
Wpisem o największej liczbie odsłon w jest wyzwanie styczniowe, czyli pierwszy post opublikowany na blogu w Nowym Roku w 2021: Trójka e-pik styczeń 2021. Podsumowanie grudnia
 
 
Kolejno, zainteresowaniem czytelników cieszyły się:
 
 
A jak Wy stoicie ze statystykami? Mają one dla Was jakiekolwiek znaczenie?

Sardegna

1 komentarz:

  1. Chętnie przeczytam ten wpis o 10 książkach , z których można się czegoś nauczyć. Statystyki mają dla mnie znaczenie, nie są najważniejsze, ale mają. Lubię robić podsumowania i liczyć ile przeczytałam, obejrzałam co zrobiłam itd.

    OdpowiedzUsuń