# Nowosci w mojej biblioteczce - grudzień


posted by Sardegna on

12 comments

Zapraszam na ostatni post z nowościami, i w ogóle ostatni post w tym roku. Grudzień minął mi ekspresowo. Ogarniałam pracę po dość długim chorobowym, przygotowywałam się do świąt, a ostatni tydzień fajnie odpoczywałam. Nie przeczytałam zbyt wiele książek w grudniu, ale dzięki temu, że udało mi się przeczytać całkiem sporo w listopadzie, osiągnęłam wartość stu lektur w 2016. Jeśli chodzi o nowości, na początek przyszły prezenty Mikołajkowe:


"Zaścianek" i "Poczekajka" Katarzyny Michalak oraz "Wojenne związki" Maren Roger od  Świata Książki

W grudniu otrzymałam aż trzy prezenty książkowe od BiblioNetkołaja. O tej idei pisałam w poprzednim poście, bowiem pod koniec listopada dostałam już przesyłkę pocztową z tego tytułu. Nie myślałam, że jeszcze coś otrzymam, a spotkała mnie niesamowita niespodzianka! Kiedy wpadłam tylko na pięć minut, na spotkanie BNetkowe w Katowicach, trzy piękne, świąteczne paczuszki czekały na mnie! A w nich:


"Intrygantki" E.E. Schmitt
"Oddział chorych na raka" A. Sołżenicyn - do mojej kolekcji GW Literatura XX wieku
oraz H. Murakami "1Q84" tom 3
Kochani BiblioNetkołajowie! Jeśli to czytacie! Dziękuję jeszcze raz!

Jeśli chodzi o książkowe prezenty świąteczne, były dwa: jeden dla mnie "Konan Destylator" Pilipiuka, oraz audiobook "Detektyw Blomkvist i Rasmus, rycerz Białej Róży" Astrid Lindgren - z Wydawnictwa Jung - off - ska, który udało mi się przed świętami wygrać w konkursie FB i podarować dzieciakom pod choinkę.


"Co nas nie zabije" Davida Lagercrantza kupiłam w aktualnej promocji w Biedronce za 10 zł. Poluję jeszcze na dwa tytuły, ale Biedronki nie chcą współpracować...


Ostatnia książka przyszła wczoraj od Wydawnictwa Stapis - "Tęsknota i przeznaczenie" Diny Sterbovej

Jutro pojawi się post podsumowujący cały rok w Książkach Sardegny. Oprócz podsumowania czytelniczego, gatunków, kategorii i innych statystyk, znajdzie się tam też podsumowanie wszystkich nowości, jakie dotarły do mnie w mijającym roku. To był dla mnie dobry rok, jeśli chodzi o sprawy czytelniczo - blogowe, a jeśli jesteście ciekawi szczegółów, już dziś zapraszam na jutrzejszy wpis.

Kochani, z okazji zbliżającego się Sylwestra, składam Wam najserdeczniejsze życzenia! Niech Nowy Rok 2017 będzie dla Was lepszy od poprzedniego, pod każdym względem! Niech będzie owocny w realizację planów i marzeń i przyniesie Wam same szczęśliwe chwile!
Sardegna

12 komentarzy:

  1. Czytałam tylko 1Q84. Pierwszy tom mi się podobał, ale im dalej w las tym było coraz słabiej. Aczkolwiek na pewno jeszcze sięgnę po inne książki Murakamiego.
    Życzę Ci udanej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii mam tom I i teraz III, za czytanie wezmę się, jak będę miała komplet. Inne ksiażki Murakamiego czytałam i najbardziej pasowała mi chyba "Przygoda z owcą", Pozdrawiam Cię i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku

      Usuń
  2. Nie czytałam żadnej z książek z twoich nowości tak więc czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbliższa z nich to "Wojenne związki" i "Konan destylator", już na nie zapraszam :)

      Usuń
  3. Też kiedyś zbierałam Kolekcję XX w GW, ale zrezygnowałam, tylko mi miejsce zabierała na półce :)
    Czego ci jeszcze brakuje?

    Szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje i tomów: 19, 22, 24-27, 29, 36-37, 39-40. Zbieram tę serię od jakiś 10 lat ;) a o ile tomy początkowe łatwo można zdobyć, to już te końcowe niekoniecznie... Wam również najlepszego w Nowym Roku!

      Usuń
    2. Mam 37, chcesz? To znaczy mam więcej, ale właśnie z początkowych tytułów.

      Usuń
    3. Jasne! Piszę na priv!

      Usuń
  4. Z powyższych pozycji mam na półce jedynie tytuły Michalak, ale nie czytałam jeszcze tej serii.

    Najserdeczniejsze życzenia dla całej rodzinki z okazji tego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Was również ślę najserdeczniejsze życzenia na Nowy Rok!

      Usuń