Kalendarz Książkowych Wydarzeń - # 1


posted by Sardegna on

6 comments

Nie wiem jak Wy, ale ja jestem strasznie zirytowana, znajdując już po fakcie informacje, o ciekawych spotkaniach autorskich, mających miejsce w mojej okolicy. Postanowiłam temu jakoś zaradzić i stworzyć
Kalendarz książkowych wydarzeń.


Już w zeszłym roku próbowałam zbierać informacje o spotkaniach autorskich, ale robiłam to z doskoku i nie zawsze systematycznie. Mam nadzieję, że mój nowy, miesięczny cykl pomoże usystematyzować interesujące wydarzenia, a może, i coś ciekawego podpowie. Kliknięcie na link, przeniesie Was na stronę główną imprezy.
W moim zestawieniu znajdą się śląskie spotkania autorskie, interesujące zapowiedzi wydawnicze, imprezy książkowe, wydarzenia literackie, ciekawe newsy czy inne projekty, na które warto zwrócić uwagę. Mam nadzieję, że mój Kalendarz przypadnie Wam do gustu.
 
W tym miesiącu wyjątkowo wpis pojawił się w drugim tygodniu. Następne pojawią się już wcześniej, żeby ewentualne osoby zainteresowane, miały czas na podjęcie decyzji, co do udziału w wydarzeniu.

STYCZEŃ 2014
Spotkanie z Wiesławem Aleksandrem Wójcik w ramach Salonu Literackiego Michała Jagiełły


Wiesław Aleksander Wójcik – przewodnik tatrzański, znakarz szlaków górskich, redaktor „Wierchów” (od 1983 roku), kierownik Centralnej Biblioteki Górskiej PTTK w Krakowie (od 1978 roku). Autor wspomnień pośmiertnych i życiorysów wielu ludzi gór (m.in. Kazimierza Sosnowskiego, Augustyna Suskiego, Kazimierza Polaka, Andrzeja Skupienia-Florka, Hugona Zapałowicza, Sabały) oraz artykułów o tematyce górskiej.
wstęp wolny

  •  19 stycznia 2014, Kluboksięgarnia Badet Wilanów, Warszawa, godzina 11.00
Spotkanie ze zwariowaną książką o życiu owadów. Uczestnicy zajęć będą  projektować labirynty mieszkalne fantastycznego mrowiska. W drugiej części spotkania naszym gościem będzie Marcin Brykczyński, autor książki "Opowiem ci, mamo, co robią mrówki".

Dzieci od 5 lat, wstęp wolny
Zapisy:
Badet Wilanów, ul. Lentza 35a,Warszawa - Wilanów, tel. 22 499-37-17, badet@badet.pl
Promocja książki Andrzeja Czyżewskiego "Piękny dwudziestoletni. Biografia Marka Hłaski"
wstęp wolny

 

  • 23 stycznia 2014,  MBP Bytom, godzina 17.30 
Spotkanie autorskie z Jackiem Sroką-Ritau, autorem książki "Dzieci Sztyletu"
Wstęp wolny


 Spotkanie autorskie z Romualdem Pawlakiem

[zdjęcie pochodzi z TK Katowice]
  • 31 stycznia 2014, Księgarnia "Victoria" Zabrze, godzina 17.00
Spotkanie autorskie z Ryszardem Klein, autorem książki "Cisza umysłu" i "Jam jest"

Premiera kolejnej części Trylogii Sary Midnight, autorstwa Danieli Sacerdoti 


Ciekawa jestem, czy taki Kalendarz Książkowych Wydarzeń przypadnie wam do gustu. Jeżeli planujecie wybrać się na któreś spotkanie, dajcie znać! Pozdrawiam

Sardegna

6 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł. Ja niestety mam za daleko, ale może czasem niektóre wydarzenia będą i dla mnie dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam za daleko, ale ktoś na pewno skorzysta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie cieszy Twój wpis! Co prawda tu mnie nic specjalnie nie zainteresowało, ale też jestem ze Śląska i fajnie, że będę mogła na bieżąco śledzić u Ciebie ciekawe wydarzenia.

    PS. W MBP Bytom 23.01. o godz. 17.30 odbędzie się spotkanie z Jackiem Sroką-Ritau, autorem "DzieciSztyletu" :) Zapraszam! https://www.facebook.com/events/499629476822859/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na cykl! Mam nadzieję, że dzięki tobie nic mnie nie ominie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O to będziesz uzupełnieniem mojej zakładki - pozwolę sobie podlinkować ;-) I właściwie Tobie też proponuję zrobić zakładkę, bo post wraz z kolejnymi wpisami powoli znika, a warto zrobić do tego łatwy dostęp i w każdej chwili zerknąć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł... Na arzie nie plauję wyjazdu... Ale za to susiła mnie wymianka ksiązkowa 1 lutego;)

    OdpowiedzUsuń