# 1 Nowości w mojej biblioteczce - styczeń


posted by Sardegna on

23 comments

Jako że w zeszłym roku, posty z nowościami w mojej biblioteczce pojawiały się nieregularnie, postanowiłam je usystematyzować i publikować tylko raz w miesiącu. Mam nadzieję, że pomoże mi to ogarnąć chaos postów "nieksiążkowych". Styczniowych nowości jest całkiem sporo. Zapraszam!

"Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek" M.A. Shaffer,  Annie Barrows - zakup własny
"Umierający dandys" Mari Jungstedt - z wymiany
"Rozkosze nocy" Sylvia Day - recenzja
"Jeźdźcy w czasie. Kod Apokalipsy" Alex Scarrow - zakup własny

Obok książek widzicie nasze grupowe zakładki ŚBK oraz uroczą kartkę, a właściwie karteczkę, świąteczną, którą otrzymałam od Agnieszki Steur, autorki "Wojny w Jangblizji". Kartka przyszła do mnie w prawdzie po świętach, ale jest tak cudna, że chciałam się nią pochwalić.


"To nie jest kraj dla starych ludzi" Cormac McCarthy - od Wydawnictwa Literackiego
"Wybory" Ruta Sepetys - od NK
"Wołanie kukułki" Robert Galbraith - od Grupy Publicat
"Biała królowa" Philippa Gregory - j.w.
"Złodziejka książek" Marcus Zusak - od NK


Audiobook Aleksandry Marininy "Płotki giną pierwsze" - od Biblioteki Akustycznej
"Wesele" Paulina Ptasińska - od NovaeRes
"Prowincja pełna czarów" Katarzyna Enerlich - od mg
"Zuźka D. Zołzik jest wyjątkowa" oraz "Zuźka D. Zołzik pierwszakiem" Barbara Park - od NK


"Chiny od góry do dołu" Marek Pindral -od Bernardinum
"Felix, Net i Nika oraz Świat Zero 2" Rafał Kosik -  z wymiany

Za wszystkie książki bardzo dziękuję! Jak sami widzicie, nowości jest sporo. Cieszą mnie wszystkie ogromnie, gdyż znalazło się w tym stosie kilku moich ulubionych autorów. Poza tym, ciekawi mnie, jak wypadł ten "słynny" kryminał J.K. Rowling oraz "Biała królowa" czyli kontynuacja rewelacyjnej "Władczyni rzek".
Styczeń kończę z 16 książkami na plusie. Bez komentarza ...

Sardegna

23 komentarze:

  1. Piękne nabytki Sardegno, zazdroszczę. Od Agnieszki Steur dostałem równie klimatyczną kartkę, co Twoja :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Wołanie kukułki" oraz "Złodziejka książek" to książki, które bardzo chciałabym mieć u siebie. Chociaż "Złodziejkę" wolę w tym poprzednim wydaniu.
    Przyjemnej lektury życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Złodziejka książek" to wspaniała książka, a już w piątek premiera filmu! Czytałam też "Białą królową", ale tak średnio mi się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie tu i Ciebie teraz . Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie przygarnęłabym Złodziejkę Książek! :)
    Przyjemności!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Wołanie Kukułki" czeka na mnie od premiery na półce, a "Złodziejka Książek" dotrze do mnie za kilka dni". Chętnie poznam Twoje opinie na ich temat.
    ~Natalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nabytki. Będę czekała na notki o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zmiany, pięknie tutaj :)

    Też chciałabym przeczytać "To nie jest kraj dla starych ludzi", "Wołanie kukułki" oraz "Złodziejkę książek".

    OdpowiedzUsuń
  9. "Wołanie kukułki" bardzo mi się podobało. Chętnie przeczytałabym "Złodziejkę książek" i "To nie jest kraj dla starych ludzi"
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wołanie Kukułki i Złodziejkę książek mam już za sobą, ale w formie audiobooków;)
    Pozdrawiam;) I milego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stowarzyszenie Literatury... kocham tę książkę, jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wołanie kukułki i FNiN mam; planuję zakup Stowarzyszenia.... Jak już pisałam na FB - ślicznie jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Złodziejka książek" zrobiła się bardzo popularną pozycją ;D mam ochotę też mieć ją w swoich rękach ;D
    po Mari Jungstedt też bym sięgnęła, mam pozytywne wspomnienia po "Niewidzialnym"

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne nabytki, kilka książek chętnie bym przeczytała.

    Ależ pięknie się na blogu zrobiło ;)

    Przyjemnej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  15. podkradłabym Ci Złodziejkę i Prowincję
    Wołanie kukułki mam, kupiłam w grudniu ale jeszcze nie czytałam, za dużo książek przybywa, nie nadążam z czytaniem...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę "Białej królowej", sama chcę skompletować całą serię Gregory. :) A "Złodziejka książek" to świetna lektura, czekam na premierę filmu! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Magda o "Stowarzyszeniu..." napisała wszystko w tym temacie;) "Wołanie kukułki" mam dostać, "Złodziejkę..." czytałam w starym wydaniu. Gregory, wiadomo, że klasa:) Najbardziej zazdroszczę Ci "Wyborów".
    Generalnie piękności;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takich stosów to tylko zazdrościć można :)
    A jakie tu zmiany... bardzo przyjemnie się zrobiło (co nie znaczy, że wcześniej nie było :P )
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. "Złodziejka książek" bardzo mi się podobała. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najchętniej sięgnęłabym po "Złodziejkę książek". Ostatnimi czasy wszędzie pełno na jej temat oraz filmu nakręconego na jej podstawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. "To nie jest kraj dla starych ludzi" z miejsca zwinęłabym Ci z tego stosiku :) I jeszcze "Złodziejkę książek" ;)
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  22. Większość z nich chciałabym widzieć na swojej półce ;) z niecierpliwością czekam na recenzje. Miłej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń