ŚBK: Alfabet autorów bliskich mojemu sercu


posted by Sardegna on

7 comments


Jako że dzisiaj 21 dzień miesiąca, uraczę Was kolejnym postem tematycznym naszej grupy Śląskich Blogerów Książkowych. Tym razem, na tapetę wzięliśmy Alfabet książek bliskich sercu. Ja postanowiłam to trochę zmodyfikować i stworzyć Alfabet autorów bliskich mojemu sercu. Wybierając nazwiska do poniższej listy, kierowałam się oczywiście autorami moich ulubionych książek. Wiadomo jednak, nazwisk ulubionych autorów na konkretną literę może być kilka, a na inną zupełnie nie ma nikogo. Zrobiłam zatem pomieszanie z poplątaniem i tak oto powstała poniższa lista:

A - Andrzej Sapkowski
B - Barbara Park
C - Cormac McCarthy
D - Dan Brown
E - Enerlich Katarzyna
F - Flagg Fannie
G - Grochola Katarzyna
H - Harlan Coben
I ---
J - Janusz Majewski
K -Kowalewska Hanna
L - Läckberg Camilla
Ł - Łukowiak Małgorzata
M - Maxime Chattam
N - Nabokov Vladimir
O - Olga Tokarczuk
P - Pillipiuk Andrzej
R - Ruta Sepetys
S - Simons Paullina
T - Talko Leszek
U - Umberto Eco
W - Witkiewicz Magdalena
Y - Yrsa
Z - Zyskowska - Ignaciak Katarzyna

***
Musicie mi wybaczyć, że nie skomentowałam każdego nazwiska. Po prostu nie mam do tego aktualnie siły. Wiecie jak to jest, kiedy głowę zaprzątają inne myśli. Muszę uporządkować sprawy osobiste, a kiedy to zrobię, wrócę z nowymi wpisami. 

Na koniec tylko, informacja:
W imieniu całej naszej grupy zapraszamy 1 lutego do Herbaciarni "Czajnik" w Zabrzu


Wymieniamy książki z roczników 2000 - 2014, co najmniej w stanie dobrym. Zapraszamy serdecznie, będzie okazja do poznania się osobiście, rozmowy i wypicia pysznej herbaty.

Sardegna

7 komentarzy:

  1. Coben jest także mi bardzo bliski")

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuza mogę od Ciebie skopiować info o wymianie i wrzucić do siebie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wyżej wymienionych mi najbardziej do gustu przypadł Umberto Eco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa lista, choć przyznam szczerze, że o większości w wymienionych wyżej osób tylko słyszałam - jeszcze nie zapoznałam się z ich twórczością

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka boska akcja! Ja niestety mieszkam za daleko od Zabrza, a bardzo, BARDZO chciałabym znaleźć się na tym spotkaniu ;}

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczynam żałować, że nie mieszkam w Zabrzu :-)

    OdpowiedzUsuń