Pamiątki z wakacji. Książkowe oczywiście!


posted by Sardegna on

17 comments

Witam Was jeszcze raz pourlopowo. Powoli dochodzę do siebie po dwóch tygodniach totalnej laby i przerwy od komputera. Sporo zaległości mailowch się w tym czasie nazbierało, sporo komentarzy i nowości czytelniczych. Dziękuję wszystkim za odwiedziny i pozostawienie śladów, nawet kiedy nie mogłam czytać ich na bieżąco. Książki Sardegny świetnie dały sobie rade same, ale ale dość już tej samodzielności, wracam do blogosfery na dobre!

Tak, jak pisałam w poprzednim poście, na urlopie udało mi się przeczytać wszystkie zamierzone lektury i nawet jedną ponadprogramową. Oto stos wakacyjnych lektur, w całości przeczytany:

9 książek przeczytanych i jeden audiobook przesłuchany (jednego tytułu brakuje, czyli szczotki "W imię miłości", bo książka powędrowała już do mojej Mamy, dodatkowo, jeden tytuł wakacyjny mam rozpoczęty. "Gliniarza" zaczęłam czytać w ostatnim dniu wakacji ). 10 książek w dwa tygodnie uważam za świetny wynik, tym bardziej, że spędzaliśmy urlop dość aktywnie, pogoda nam dopisywała, towarzystwo też, więc czytałam raczej wieczorami. Nadprogramowy jest Coben, którego zabrał sobie do czytania mąż, a ja mu go podkradłam.

Jak wiadomo, z wakacji należy przywieźć jakieś pamiątki. Moje są książkowe oczywiście.

"Cmętarz zwieżąt" Kinga i dwie powieści Hanny Kowalewskiej. "Tego lata w Zawrociu" i "Julita i huśtawki" Olimpio, czy Ty to widzisz? Oddam Ci w końcu Julitę !









Po przyjeździe do domu, pod drzwiami czekała na mnie"Jane Eyre. Autobiografia" Charlotte Bronte. Drugi tom serii "Dary anioła" to zakup z wczorajszego targu staroci.


***

Z ciekawostek wydawniczych i zapowiedzi chciałam tylko przypomnieć, że:

Dzisiaj ostatni dzień super promocji, związanej z nową powieścią Katarzyny Michalak. Przy zakupie książki "W imię miłości", "Powrót do Poziomki" można otrzymać gratis! Promocja trwa do wyczerpania zapasów! do 12.08.13 godz. 23:59 Szczegóły na stronie Merlina.


 ***

Wydawnictwo Dreams szykuje nowość - powieść "Wszechświaty" autorstwa Leonardo Patrignani, którego premiera zapowiadana jest na 20 sierpnia. Zapraszam do zerknięcia na stronę wydawnictwa. 


Według teorii wieloświatów, istnieje nieskończona liczba światów, jak i nieskończone są możliwości naszego w nich istnienia. Przypuszcza się, że te rzeczywistości nie komunikują się wzajemnie.Alex mieszka w Mediolanie, a Jenny w Melbourne. Cienka nić od zawsze wiąże losy tych dwojga – telepatyczne rozmowy, które odbywają bez uprzedzenia, w stanie nieświadomości. Aż do chwili, gdy zdecydują się na spotkanie i odkrycie prawdy, która całkowicie zmieni ich egzystencję, niszcząc wszelkie pewniki świata, w którym żyją.





Dostępna jest też trzecia część "Tajemnicy Gwen Frost". Akademia Mitu III. 

Kliknięcie na powyższy link przeniesie zainteresowanych na stronę wydawnictwa.




***

Przypominam o podsyłaniu linków do sierpniowej Trójki e-pik. Mam nadzieję, że kategorie nie są zbyt trudne, ale jak wyzwanie to wyzwanie

Pozdrawiam serdecznie
Sardegna

17 komentarzy:

  1. Na Wszechświaty chyba się połaszę, a książki Cassandry Clare uwielbiam :) Aktualnie zabieram się za Diabelskie maszyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hoho 10 książek w dwa tygodnie? To świetny wynik- widać, że to lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze zazdroszczę świetnych stosów! Udało Ci się przeczytać dużo książek, ja na urlopie nie miałam tyle inwencji twórczej [aż wstyd się przyznać!]. Za to teraz nadrabiam z nawiązką! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie sprawia na mnie wrażenie jakby miały spaść z tego parapetu tyle ich :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Charlotte Bronte ci zazdroszczę, co za miłe przywitanie po wakacyjnych wojażach! Mam nadzieję, że porządnie wypoczęłaś:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. W ostatni weekend obejrzałam właśnie film Jane Eyre. Moje ulubione klimaty ;-) Ale z sięgnięciem po książkę trochę się wstrzymam, aby wyobrażenia z filmu mi nie narzucały się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dary Anioła bardzo sobie cenię, w obecnej chwili czytam "Mechaniczną księżniczkę" ;)
    Stosik bardzo fajny - a liczba lektur przeczytana w czasie wakacji - ambitna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezłe wakacyjne nabytki :) Najbardziej zainteresował mnie z nich "Cmętarz zwieżąt" Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj!
    Widać, czy raczej czytać, że odpoczęłaś! Aż buzujesz pozytywną energią!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pełna siły i energii do nas wróciłaś. Ja również skusiłam się na promocję w Merlinie; i nowy tytuł będę miała i kolejny z serii poziomki.

    OdpowiedzUsuń
  11. "Wszechświaty" zapewne przeczytam :D I czekam na Frost trzecią część, może już idzie pocztą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej ciekawa jestem "Wszyscy mamy tajemnice" H.Cobena ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Imponujący wynik, 10 książek w 2 tygodnie, chylę czoła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. No no, stosy książkowe prezentują się naprawdę świetnie. Naprawdę dużo przeczytałaś w ostatnim czasie. Wakacyjnych zdobyczy mogę tylko pozazdrościć :) Ale oczywiście życzę Ci też przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wybrałabym "Jane Eyre. Autobiografię" Charlotte Bronte bez zastanowienia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cobena bym podkradła, toż to mój ulubiony pisarz! ;) A "Cmętarz zwieżąt" polecam.

    OdpowiedzUsuń