AKTUALIZACJA. Trochę późno, ale zdążymy jeszcze wybrać


posted by Sardegna on

28 comments

Przepraszam strasznie, ale na skutek różnych zawirowań, opóźnił się post z wyborem trzeciej kategorii do wrześniowej Trójki e-pik. Zasady te co zwykle: w komentarzu podajcie 10 propozycji a ja umieszczam je w ankiecie.
Brane pod uwagę będą pierwsze propozycje. Zapraszam do wyboru.

***
Propozycje padły. Jak zawsze mogę liczyć na Waszą inwencję twórczą. Oto dziesięć kategorii, które zostały zaproponowane:

Antyutopia
Thriller medyczny
Historie pisane przez życie
Literatura francuska (miejsce akcji/ pochodzenie autora)
Lektura szkolna
Książka ze stolicą państwa Ameryki Południowej, w tle
Książka z motywem szkoły
Książka, której głównym bohaterem jest król/królowa
Książka z ubraniem w tytule
Książka o Nowym Yorku

Ankieta już działa i znajduje się w pasku bocznym. Na podjęcie decyzji mamy 11 dni, dlatego zachęcam do czynnego oddawania głosów. Pozdrawiam  
Sardegna

28 komentarzy:

  1. Oj, załapię się! No to proponuję antyutopię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy można się przyłączyć ot tak? Czy raczej są jakieś szczególne wymogi? Hmm to może najpierw poszukam szczegółów na temat akcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) wszystkie nowe osoby mile widziane :) Szczegóły wyzwania sierpniowego znajdziesz tu: http://ksiazki-sardegny.blogspot.com/2013/08/sierpniowa-trojka-e-pik.html

      zawsze możesz przyłączyć się od 1 września, a teraz zaproponować lekturę i wziąć udział w ankiecie, która pojawi się niebawem :)

      Usuń
    2. Już sprawdziłam i wiem wszystko :) zatem przyłączam się od 1 września, a kategorię wymyślę. Dzięki!

      Usuń
  3. moja propozycja: historie pisane przez życie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja znów proponuję literarurę francuską. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cztery propozycje już zapisane. Jeszcze 6

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wrzesień to może lektura szkolna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. np lektura szkolna, której nigdy wcześniej nie przeczytałaś/eś ;)

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o moją propozycję nie chciałabym jej bardziej zawężać. Szkołę skończyłam już dawno i przekonałam się, że po latach, przez to jak się zmieniłam, odbiór książki bywa zupełnie inny. Chociaż teraz zostały mi już tylko te, przez które nie przebrnęłam i do propozycji w Twojej wersji też by się zakwalifikowały. ;)

      Usuń
    3. Oczywiście rzuciłam to żartem, chyba nie miałabym chęci, żeby sięgać po 'Krzyżaków' czy 'W pustyni i w puszczy' :)

      Usuń
    4. Myślę, że jeżeli przejdzie kategoria lektury, to zostawimy czytelnikom dowolność w jej wyborze :)

      Usuń
    5. Karolino, mam nadzieję, że nie odebrałaś mojej wypowiedzi jako napastliwo-czepliwej. Teraz jak ją przeczytałam, widzę jej charakter obronny. Chyba obawiałam się sytuacji, jaka pojawiła się w propozycjach na czerwiec, kiedy zaproponowano kategorie bardzo podobne do siebie: literatura rosyjska i klasyka literatury rosyjskiej. Za bardzo chciałam wyjaśnić "co autor miał na myśli". Mówi się, że czasem lepiej ugryźć się w język, to ja mogłam dostać zablokowania klawiatury. ;)

      Usuń
  7. Książka ze stolicą państwa Ameryki Południowej w tle.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy już 6, jeszcze pozostały 4

    OdpowiedzUsuń
  9. proponuję thriller medyczny, lektura szkolna, książka z dawnych czasów, powieść egzotyczna, książki o szkole (poza Antkiem co prawda nic mi do głowy nie przychodzi :D )


    może pierwszego się przyłączę, zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleksandro, można zaproponować tylko 1 kategorię, Pierwsze dwie już padły, książka z dawnych czasów to trochę za ogólnie, podobnie jak powieść egzotyczna, wezmę zatem pod uwagę książkę o szkole. A pierwszego serdecznie zapraszam

      Usuń
  10. Książka, której głównym bohaterem jest król/królowa.

    OdpowiedzUsuń
  11. książka z ubrankiem w tytule ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka o Nowym Jorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wszystkim, dziesiątka już jest. Kategoria Viv zapisana jako ostatnia :)

      Usuń
    2. To się nazywa refleks :D

      Usuń
  13. Ja proponuję kryminał polskiej autorki, literaturę francuską

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłosowałam na francuską, bo nie mam tak na szybko rozeznania, co bym miała z pozostałych propozycji.
    A tak w ogóle to przegapiłam podawanie kategorii, bo tytuł posta przeczytałam jako' trochę póżno, ale zdążymy się wybrać" - w sensie Wy z rodziną gdzieś tam ;-)
    pozdrawiam -
    Agnesto

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój głos poszedł na historie pisane przez życie.

    OdpowiedzUsuń
  16. A u mnie ankieta się nie otwiera... :( Ani na laptopie, ani stacjonarnym, ani na telefonie... Próbowałam też różne przeglądarki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hurra, ankieta się zmaterializowała! Nie rozumiem czemu nie było, ale cieszę się, że jest i głos oddałam na Francję. :)

      Usuń