Wróciłam! czyli obiecane podsumowanie lipcowej Trójki e-pik.


posted by Sardegna on ,

9 comments

Witajcie! Po dość długiej urlopowej przerwie wracam do codzienności. Mój powrót do normalności zaczynam od obiecanego podsumowania lipcowej Trójki e- pik. Bardzo dziękuję wszystkim za tak liczny udział i nadrabianie zaległości, bowiem w lipcu ilość przeczytanych lektur, w ramach kategorii z zeszłych miesięcy, przekroczył moje najśmielsze oczekiwania! W lipcu w zabawie wzięło udział 41uczestników. 20 osób ukończyło wyzwanie 100%, 10 przeczytało 2/3 zadanych lektur, a 11 osób podjęło tylko jedną kategorię. 

W tym miesiącu było trochę urlopowych zawirowań, ale myślę, że nie sprawiło Wam to zbyt wielu problemów. Dziękuję Wam za cierpliwość i cieszę się bardzo, że macie niesłabnącą ochotę na dalsze Trójki :)

WAŻNE!
W kwestii organizacyjnej: sporo osób umieszcza podwójne komentarze ze swoimi linkami, bojąc się, że trafiły one do spamu. Sprawa ZNIKAJĄCYCH KOMENTARZY wygląda tak: jeżeli pod postem jest więcej niż 200 komentarzy, trzeba po przesunięciu strony w dół, "załadować więcej". Wtedy pojawi się komplet Waszych wpisów.
***
W lipcu Wasze czytanie przedstawiało się następująco:

Jako pierwsza zadanie ukończyła Ania - nowa uczestniczka, która nie prowadzi swojego czytelniczego bloga zakończyła wyzwanie 14 lipca. Gratuluję i mamy nadzieję na Twój dalszy udział Aniu!

Ania - nie prowadzi bloga
  • wakacyjne czytadło -Małgorzata J. Kursa – "Teściową oddam od zaraz"
  • książka z motywem żywiołów - Whitley Strieber "Pojutrze"
  • powieść, której akcja dzieje się w Chinach/Japonii -  Beata Pawlikowska - "Blondynka w Chinach"
Kolejno lektury przeczytali:

Paula - Mój świat - szelest kart
Els81 -Książkowe wyzwania Elki
  • wakacyjne czytadło -"Rok w Poziomce" Katarzyna Michalak
  • książka z motywem żywiołów -„Pompeii” („Pompeja”) Robert Harris
  • powieść, której akcja dzieje się w Chinach/Japonii- "Empress Orchid" - "Cesarzowa Orchidea" Anchee Min
Jenny - nie prowadzi bloga
  • wakacyjne czytadło - Geoffrey Huntington "Władczyni demonów",
    JK Rowling "Harry Potter and the Philosopher's Stone", Piotr C "Pokolenie IKEA", Geoffrey Huntington "Krwawy księżyc", Wiktor Hagen "Długi weekend",  Sara Gruen "Woda dla słoni", Agnieszka Stelmaszyk "Tajemnica klejnotu Nefertiti", Rafał Kosik "Felix, Net i Nika oraz Teoretycznie Możliwa Katastrofa", Agnieszka Stelmaszyk "Skarb Atlantów", "Mały Książę odnaleziony" Jean-Pierre Davidts
  • książka z motywem żywiołów - Edgar Allan Poe "Rękopis znaleziony w butli"
  • powieść, której akcja dzieje się w Chinach/Japonii -  Okakura Kakuzō "Księga herbaty",  Agnieszka Stelmaszyk "Klątwa Złotego Smoka"
Agnieszka czyta... - Czytam, bo...
Imani - Myśli czytelnika
Tomocerus - nie prowadzi bloga
  • wakacyjne czytadło- Konrad Lorenz - "Opowiadania o zwierzętach"
  • książka z motywem żywiołów - Fritz Leiber "Wędrowiec"
  • powieść, której akcja dzieje się w Chinach/Japonii -Mo Yan "Kraina wódki"
Aine - Czytanie przy kominku i nie tylko
awiola - Subiektywnie o książkach...
Marjory - nie prowadzi bloga
  • wakacyjne czytadło -"Ucieczka przed faunem" Cookson Catherine
  • książka z motywem żywiołów - "Gniew oceanu" Junger Sebastian
  • powieść, której akcja dzieje się w Chinach/Japonii -"Groteska" Kirino Natsuo
makomt - Książki wokół mnie...
Ktrya - Moje recenzje książek
Dominka S - Dosiakowe królestwo
Zorija - nie prowadzi bloga
  • wakacyjne czytadło - Candance Camp "Rodowa klątwa", Andrzej Pilipiuk "Księżniczka"
  • książka z motywem żywiołów - Patrick O'Brian "Zapomniana wyspa"
  • powieść, której akcja dzieje się w Chinach/Japonii -Steve Berry "Grobowiec cesarza"
Wiki - Literaturomania
Anek7 - Lektury wiejskiej nauczycielki
Pani_Wu
Agnieszka Perzka - Moje książki, mój świat
  • wakacyjne czytadło -"Aby do mety"-Joanna Kruszewska
  • książka z motywem żywiołów - Joseph Conrad "Tajfun"
  • powieść, której akcja dzieje się w Chinach/Japonii -"Świat Suzie Wong" Richard Mason
Inviernita - nie prowadzi bloga
  • wakacyjne czytadło -"Dobry blef wchodzi w krew! Seks" - Tim Webb, Sarah Brewer
  • książka z motywem żywiołów - "Zmącony spokój Pani Labiryntu" Joe Alex
  • powieść, której akcja dzieje się w Chinach/Japonii - "Honor Samuraja" Takashi Matsuoka
Inwentaryzacja krotochwil - inwentaryzacja krotochwil
2/3 wyzwania zaliczyły:

AnnRK -Myśli i słowa wiatrem niesione
ejotek - Ejotkowe postrzeganie świata
Natanna - Moje zaczytanie
  • wakacyjne czytadło -"Kobieta niespodzianka" Piotr Kołodziejczak
  • książka z motywem żywiołów ---
  • powieść, której akcja dzieje się w Chinach/Japonii -"Wino śliwkowe" - Angela Davis-Gardner - przeczytane, nie opisane
Nutinka - U Nutinki
  • wakacyjne czytadło -" Poczekajka" Katarzyny Michalak
  • książka z motywem żywiołów - "Życie Pi" Yann Martel
  • powieść, której akcja dzieje się w Chinach/Japonii ---  

Agata Adelajda - Książka na półce i sprawy domowe
  • wakacyjne czytadło -"Ręka Fatimy" - Ildefonso Falcones
  • książka z motywem żywiołów ---
  • powieść, której akcja dzieje się w Chinach/Japonii- "Norwegian Wood" - Haruki Murakami
 jjon - Bukowniczek
  • wakacyjne czytadło -"Miłosne kolizje" - Michalina Kłosińska-Moeda
  • książka z motywem żywiołów -"Sekrety uczuć" - Barbara O'Neal
  • powieść, której akcja dzieje się w Chinach/Japonii ---
Betka - Zaczytana Zagłębianka
Melania -Biblioteka Melanii
Salwinia- Wśród szeleszczących kartek
  • wakacyjne czytadło - "Papla" Meg Cabot
  • książka z motywem żywiołów -"Imperium mrówek" Bernard Werber
  • powieść, której akcja dzieje się w Chinach/Japonii ---
magdalenardo - Moje czytanie
  • wakacyjne czytadło - Piotr Kołodziejczak "W kajdankach namiętności"
  •  książka z motywem żywiołów - "Płomienie śmierci" Alex Kava
  • powieść, której akcja dzieje się w Chinach /Japonii ---

Jedną kategorię przeczytały:

Kaye
Agnesto
  • wakacyjne czytadło -"Miłosne przysięgi" Nora Roberts," Teściową oddam od zaraz" M. Kursa, "Zrób sobie raj" M. Szczygieł
LenaS
viv
  • powieść, której akcja dzieje się w Chinach/Japonii -"Obcy" Taichi Yamada
Paulina Kwiatkowska
Magda K-ska
Anne18
GosiaB
Halaszka Kurcewiczówna
Monotema
  • książka z motywem żywiołów -Magdalena Kawka - "Rzeka zimna"
swiatksiążek
Kategorie z poprzednich miesięcy nadrobiły (jest to chyba rekordowa liczba uzupełnionych zaległości):

makomt- biografia czerwcowa -  Tony Iommi "Iron Man. Moja podróż przez Niebo i Piekło z Black Sabbath."
Incrusta - marzec 2013: powieść z wątkiem nieszczęśliwej miłości: "Jeden dzień" D. Nicholls, czerwiec 2013: książka z motywem anioła: "Tam, gdzie spadają anioły" Dorota Terakowska, kwiecień 2012: współczesna literatura amerykańska (do wyboru: William Wharton, Kurt Vonnegut, Jonatan Caroll): "Ptasiek" W. Wharton, marzec 2013: książka, której bohaterkami są kobiety (nie jedna, lecz kilka): "Służące"
Viv - czerwcowa książka z motywem anioła - Jan Strzałka "O psach kotach i aniołach",  majowy kryminał polskiego autora -  Marek Krajewski "Festung Breslau"
ejotek - czerwcowa biografia -  Dorota Kania "Cień tajnych służb"
LenaS - czerwcowa powieść z motywem anioła -  "Pocałunek Anioła Ciemności" Sarwat Chadda
Salwinia - Kwiecień 2013 - książka, w której motyw kulinarny odgrywa ważną rolę - Laura Esquivel, "Przepiórki w płatkach róży"
Ktrya -
majowa Trójka e-pik
lektura z kwietnia - kryminał napisany kobiecą ręką - Anna Fryczkowska "Starsza pani wnika"
Patrycja -  maj 2013:
książka, która została nagrodzona/której autor został nagrodzony
Ania - marzec 2013 - książka, której bohaterkami są kobiety (nie jedna, lecz kilka) - Joanna Miszczuk - "Matki, żony, czarownice"
Marjory
styczeń 2013 - powieść, której akcja dzieje się w polskim mieście - "Panienka z okienka" Deotyma (Łuszczewska Jadwiga)

Zaległa trójka e-pik z marca 2012

  • romans - "Namiętności Emmy Tremayne" Williamson Penelope
  • skandynawski kryminał - "Księżniczka z lodu" Läckberg Camilla
  • powieść młodzieżowa - "Igrzyska śmierci" Collins Suzanne
Anne18 - powieść obyczajowa -Diane Chamberlain "Szansa na życie"
październikowa powieść podróżnicza/przygodowa -  Peter Allison "Ucieka tylko jedzenie"
sierpniowa literatura polska pierwsze spotkanie z autorem , którego wcześniej nie czytaliśmy - Magdalena Kawka "Wyspa z Mgły i kamienia"
fantastyka -  Alyson Noel "W cieniu klątwy"
Aine -  Marzec 2012 - powieść młodzieżowa Krzysztof Petek "Zaklęcie dla Golema. Praga."
Kwiecień 2012 - horror Stefan Darda "Dom na wyrębach"
Sierpień 2012 - lit. polska (pierwsze spotkanie z autorem) Jacek Getner "Pan Przypadek i trzynastka"
Zorija - czerwcowa książka z motywem wojny -  Steven Pressfield "Fale wojny"
Els81 - Zaległa Trójka z kwietnia 2013 
Wiki -

Luty 2012: thriller - "Wściekły sztorm"
Luty 2012: fantastyka - "Martwy aż do zmroku"
Marzec 2012: skandynawski kryminał - Jo Nesbø "Łowcy głów"
Kwiecień 2012: horror - Stephen King "Misery", Stephen King "Komórka"
Lipiec 2012: zbiór opowiadań - praca zbiorowa "Zombiefilia"
Sierpień 2012: literatura skandynawska -Jussi Adler-Olsen "Kobieta w klatce"
Listopad 2012: powieść wydana przed rokiem 2000 - John Fowles "Kolekcjoner"
Marzec 2013: książka, której bohaterkami są kobiety - Michael Cunningham "Godziny"

Na moje wyzwanie składały się:
Sporo tych linków, nieprawdaż? Jeżeli znajdziecie jakiś błąd w swoich lekturach, proszę o komentarz. Dzięki Wam za kolejny aktywny udział. Zgłoszenia do nowej Trójki sierpniowej można zostawiać pod postem wyzwania TUTAJ
 ***
Wczoraj skończył się mój urlop. Było słonecznie i rzeczywiście wspaniale wypoczęłam i wróciłam do naszej blogosfery pełna zapału. Dłuższy brak komputera nie doskwierał mi też tak mocno, jakbym się mogła spodziewać. Taka przerwa istotnie dobrze wpływa na psychikę :)
Przeczytałam wszystkie zabrane książki i nawet jedną nadprogramową, ale o tym napiszę w następnym poście. Próbuję ogarnąć wszystkie zaległości mailowe, więc proszę jeszcze o trochę cierpliwości. Pozdrawiam serdecznie
Sardegna

      9 komentarzy:

      1. O, ja też przeczytałam wszystkie zabrane i jedną nadprogramową. :)
        Chyba zapomniałam podać Ci linkę do omówień. Dorwałam się na moment do internetu i za dużo było do zrobienia, więc przeoczyłam. Gdybyś mogła podpiąć do obu książek link z podsumowaniem: http://danutinka.blogspot.com/2013/07/lipiec-2013-podsumowanie.html
        Z góry dziękuję i pozdrawiam, N.

        OdpowiedzUsuń
      2. Zuzia ja jeszcze przeczytałam książkę z motywem żywiołów - "Płomienie śmierci" Alex Kavy, ale nie umiem się zabrać za recenzję.
        Jak napiszę mogę dosłać link?

        OdpowiedzUsuń
      3. Witaj serdecznie! Teraz czekam z niecierpliwoscia na Twoje ksiazkowo-wakacyjne poklosie :)

        OdpowiedzUsuń
      4. Dziękujemy za kolejne super podsumowanie . Ja tym razem w sierpniu znów tylko 1/3 , ale kolejne zaległości zostaną nadrobione. Będzie biografia to na pewno a co do innych to zobaczymy.

        OdpowiedzUsuń
      5. Wow, zupełnie nie spodziewałam się miejsca 'na pudle' w tym miesiącu :)
        Odpoczynek od komputera (włączając jakiekolwiek źródła internetu jak np smartphony) jest dobry, jednak przerażające jak bardzo nam uzmysławia nasze uzależnienie od tych cudów techniki.
        Super że urlop Ci się udał. Dzięki za podsumowanie lipca.

        OdpowiedzUsuń
      6. Ups, to mi się udało :)
        W tym miesiącu nie jest już tak różowo, bo coś ciężko mi idzie z czytaniem, a i kategorie ciut bardziej wymagające. Ale dzielnie walczę :)

        OdpowiedzUsuń
      7. Ja też dziś dopiero wróciłam z urlopu, więc jeszcze nie do końca ogarniam. Smutno mi, że od kilku miesięcy nie udaje mi się wciąć udziału w zabawie jak należy, ale mam nadzieję, że to się poprawi :)

        OdpowiedzUsuń
      8. najważniejsze że urlop udany! zazdroszczę przeczytania kompletu lektur :)

        U mnie w sierpniu klęska z Trójką... jest dziesiąty a ja nie mam wizji na żadną... może zwierzaka mi się uda... na naukową póki co pasuję - może kiedyś nadrobię, ale to już nie jest miła kategoria nawet wyzwaniowa - przepraszam. Afrykę i zeszłomiesiączne Chiny/Japonię też w tym roku powinnam nadgonić. Mam akurat 3 grubaśne książki na topie, które muszę w pierwszej kolejności przeczytać.

        pozdrawiam

        OdpowiedzUsuń
      9. Witam
        yyy, mały błąd się wkradł u mnie, jeśli mogę sprostować:
        w czytadłach: Górski (jest link) i 'Jak być kobietą' C.Moran
        żywioły: Annie Proulx 'Kroniki Portowe'
        Chiny/ Japonia: Abe Kobo 'Kobieta z Wydm'
        A recenzja tylko jedna ;)

        Niestety taka ilość komentarzy jak u ciebie nie jest w stanie się u mnie prawidłowo załadować :]
        Dzięki za mobilizację czytelniczą, pozdrawiam

        OdpowiedzUsuń