Stos lutowy cz.1 i garść informacji


posted by Sardegna on

17 comments

Mój pierwszy lutowy stos składa się głównie z powieści obyczajowych. Zauważyłam, że ostatnio czytam je w całkiem sporych ilościach. Kiedyś w moich lekturach dominowały kryminały i thrillery. Teraz goszczą obyczajówki.


"Dom na wybrzeżu" Elisabeth Adler - z Tesco za 5 zł
"Nie mogę się doczekać..." Fannie Flagg - z wymiany podajowej
"Kroki" Mariusz Maślanka - moja opinia znajduje się tutaj
 2 tom Arsena Lupin
"Przeciwnik" Emmanuel Carrere - wszystkie trzy książki pochodzą z wyprzedaży w Auchan. Za całość zapłaciłam całe 6 zł
"Tylko sam siebie możesz ofiarować" Magda Szabó - z Podaja od pewnej przemiłej, bezinteresownej Osoby
"Półdiablę weneckie" JIK - z biblioteki za złotówkę od męża


"Zamiana" Mathew Klein - wygrana w konkursie na blogu Między stronami, bardzo dziękuję
"Czerwone liście" Faulkner - z Podaja

Luty obfituje w nowe pomysły Może wynika to z faktu, że ja też mam ferie (wprawdzie już się kończą, ale miałam nieco czasu wolnego, pomijając szkarlatynę moich dzieci).

Po pierwsze, zapraszam wszystkich do mojego pierwszego, autorskiego wyzwania czytelniczego "Trójka e-pik". Zapisać można się w dowolnym momencie, a zasady nie są trudne. Moje wyzwanie na luty zostało już w 1/3 zrealizowane:


Serdecznie zapraszam!

Jednocześnie chciałam przypomnieć o trwającym konkursie urodzinowym, do którego zgłaszać się można do 17 lutego. Szczegóły znajdziecie TU

Zapraszam również do lektury "Władcy much", gdyż na temat tej książki będziemy dyskutować 1 marca na stronie Porozmawiajmy o książkach. Ja już książkę przeczytałam i w najbliższym czasie napisze parę słów na jej temat.

Kolejną blogową zmianą będzie wprowadzenie jednego dnia, poświęconego książeczkom dla dzieci. Na początek będzie to "Poniedziałek dla skrzatów", kiedy to postaram się komentować książeczki, ale też kolorowanki czy zeszyty tematyczne, znajdujące się w całkiem okazałej biblioteczce moich dzieci.
Zapraszam również do oddania swojego głosu w konkursie na najlepszą książkę 2011 roku, organizowanym przez Granice.pl. Swój głos można oddać TU

Jeżeli ktoś jeszcze nie oddał swojego głosu w aktualnej ankiecie, będę wdzięczna z udział

Nazbierało się trochę tych informacji. Dziękuję wszystkim, którzy doczytali ten przydługi post do końca Pozdrawiam serdecznie
Sardegna

17 komentarzy:

  1. CIEKAWY ZESTAW.
    żadnej z tych książek nie czytałam, nawet Kraszewskiego chociaż jego książek sporo przeczytałam z tym,że głównie historyczne.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! To może dołączysz do Projektu Kraszewski: http://projekt-kraszewski.blogspot.com/
      skoro przeczytałaś wiele książek autora, miło będzie jeśli dołożysz swoje opinie do bazy :)

      Usuń
  2. Zgadzam się - bardzo ciekawy stosik. I chętnie bym tez poczytała książki z niego - obyczajówki zawsze mogę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,
    ściągnęłam Twoje plany czytelnicze w Harlequin, mam nadzieję, że nie masz mi za złe...

    O czym jest ten Dom na wybrzeżu z Twojego stosiku? Możesz mi napisać w kilku zdaniach? (np. z opisu książki)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) pewnie, że nie mam nic przeciwko :) dopiero się dziś zalogowałam i próbuję się rozeznać w serwisie. Szkoda, że nie można dodawać książek starszych wydań. A może można? Tylko ja nie umiem tego zlokalizować?

    Dom na wybrzeżu - z okładki:
    Śmierć męża to największa tragedia dla zakochanej kobiety, tak sądziła Lamour. Ale kiedy poznaje tajemnicę ukochanego, czuje, że musi uciec jak najdalej, do miejsca, w którym spędziła najszczęśliwsze chwile dzieciństwa. Jednak w domu na włoskim wybrzeżu nie znajduje ukojenia. Prawda, którą tam odkrywa, wstrząsa nią na nowo...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za obyczajówkami, czytaj fantastykę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) fantastyka nie jest do końca tym, co lubię :) chociaż nie mówię "nie" i czasami się przełamuję :)

      Usuń
  6. Jak Ty to robisz, że znajdujesz tyle ciekawych książek za kilka groszy? Olimpia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) tania książka to moje ulubione stoisko w markecie :P ale szaleństwo to dopiero jest w sezonie, na targach staroci :)

      Usuń
  7. Widzę, że osiągnęłaś perfekcję w wyszukiwaniu fajnych książek w fajnych cenach :D bardzo mi się podoba ten stosik, czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stosik. Gorąco Ci polecam ksiazkę Flagg- jest świetna11 Uśmiałam się ale także wzruszyłam przy jej lekturze.

    A i moja cześć wyzwania także zrealizowana w 1/3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moja trzecia powieść Flagg, którą mam na półce, ale tragiczne jest to, że jeszcze żadnej nie czytałam :( Słyszałam wiele pochlebnych opinii na temat autorki, więc jestem pozytywnie nastawiona na lekturę :)

      Co do wyzwania, tak z ciekawości: co już przeczytałaś? No i kiedy recenzja? No chyba, że przegapiłam...

      Usuń
    2. Przeczytałam już "Lodową pułapkę" ale nie miałam czasu żeby skrobnąć recenzję. W weekend pewnie nadrobię.

      A po książki Flagg sięgnij koniecznie. Z pewnością się nie zawiedziesz.

      Usuń
  9. świetny stosik, życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny stosik, podkradłabym Ci co nieco ;D.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń