Stos styczniowy cz.2 i inne informacje


posted by Sardegna on

12 comments

Na początek będę się chwalić. Moje kolejne styczniowe zdobycze nie są zbyt liczne, ale cieszą mnie niezmiernie.


"Życie seksualne mojej ciotki" Mavis Cheek - pobrana na Giełdzie Mamy. Do książki, w prezencie, dostałam świetną zakładkę, którą widać po prawej.
"Tulipanowa gorączka" Deborah Moggach
"Bale maturalne z piekła" antologia - obie z Tesco, razem zapłaciłam 12 zł
"Warstwy wszechświata" Terry Pratchet - z biblioteki za całe 1 zł

Jeśli jestem przy chwaleniu się, to zaprezentuję jeszcze nagrodę, którą wygrałam w konkursie u
Avo lusion, z blogu Książki Zbójeckie:



Książka "Kod władzy" jest z autografem i dedykacją autora, więc jest tym bardziej wyjątkowa! Jednak muszę wyjaśnić, że konkurs ten, nie był tradycyjnym losowaniem, w którym miałabym szczęście zostać wybrana. Otóż, zadaniem było napisać krótki tekst, uzupełniając podane frazy. I tak, moja twórczość, oraz innych czterech osób, została nagrodzona książką. Nie wyobrażacie sobie nawet, jakie to dla mnie wyróżnienie! Avo lusion, dziękuję za możliwość udziału w tym konkursie

Z pozostałych informacji:
*chciałam Was zachęcić do przyłączenia się do kolejnej dyskusji  na stronie Porozmawiajmy o książkach. Tak się składa, że ja proponuję następną lekturę, i na tą okazję wybrałam "Władcę much". Dyskusja rozpocznie się dopiero 1 marca, więc jest sporo czasu na przeczytanie tej powieści. Zachęcam do udziału

* niedawno powstał blog Mała Biblioteczka, który staje się bazą ciekawych książek dla dzieci i młodzieży. Zapraszam do zerknięcia na tę stronę

* rusza druga edycja Złotej Zakładki, wszystkie informacje znajdziecie na stronie i forum tego projektu. Jeśli ktoś ma ochotę przedstawić jakiś pomysł odnośnie konkursu, można się wpisywać na forum. Dyskusja potrwa do końca lutego.

* jeśli ktoś ma ochotę wziąć udział w moim rocznicowym konkursie, można wpisać się TUTAJ Również osoby anonimowe, nie posiadające konta Google mogą zostawić komentarz. Wcześniej ta opcja była wyłączona

Pozdrawiam Was zimowo
  Sardegna

12 komentarzy:

  1. Ach, Terry Pratchett zazdroszczę ;) Gratuluję wygranej i życzę miłego czytania.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Życzę miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych tytułów, ale wszystko przede mną. Życzę miłej lektury :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę przyjemnego czytania i oczywiście gratuluję nabytków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, "Warstwy wszechświata" są bardzo dobre!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem, że jeszcze nie czytałam żadnej książki Pratchetta, no ale grzechem byłoby zostawić go tam w bibliotece :)

      Usuń
  6. Stosik skromny, ale fajny :) Szczególnie Pratchetta zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda nowa książka cieszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, cieszę się i w takim razie czekam na recenzję ;))

    OdpowiedzUsuń