Książkowe podsumowanie Sardegny cz.1 - najlepsze okładki książek 2022


posted by Sardegna on

No comments

Dzień dobry! Uwielbiam ten moment w grudniu, kiedy mogę zacząć podsumowywać czytelniczy rok w Książkach Sardegny. Pierwszy post z serii podsumowań dotyczyć będzie wyboru najlepszych okładek książek przeczytanych w 2022 roku. Zerkając do archiwum bloga okazuje się, że takie podsumowanie tworzę od 2014 roku, czyli właśnie wybieram najładniejszą okładkę po raz ósmy!

Tradycyjnie zostawiam Wam komplet odnośników do wpisów okładkowych z poprzednich lat. Osoby zainteresowane tym, jakie okładki podobały mi się wtedy najbardziej, zapraszam do kliknięcia w poniższe linki: 20212020201920182017201620152014

Poniżej zestawienie 9 wyróżnionych przeze mnie okładek. Ich kolejność jest przypadkowa, zależy jedynie od czasu, kiedy przeczytałam poniższe książki. 


"Przełęcz" Krzysztof Domaradzki - 4
"Tajemnica carycy" Małgorzata Starosta - 5 
"Oszpicyn" Krzysztof A. Zajas - 6
 "Sopot w trzech aktach" Marta Matyszczak - 6
 "Poza granicą lodu" Douglas Preston, Lincoln Child - 6
"Listy pełne marzeń" Magdalena Witkiewicz - 6
"Nie odpuszczaj" Harlan Coben - 6
"Sztauwajery" Paulina Świst - 5

Natomiast najlepszą okładkę według mnie ma książka "Nagle trup" Marty Kisiel wydana w wydawnictwie Mięta, i to ją wybieram na mój numer 1 w roku 2022. To świetna, zabawna historia, a poniższa okładka idealnie oddaje jej charakter. Większej spójności obrazu z treścią dawno nie widziałam na rynku wydawniczym.


"Nagle trup" Marta Kisiel - 5 

Jak oceniacie mój okładkowy ranking? Czy widzicie tutaj swoich faworytów? A może Wasz numer 1 jest zupełnie inny?

Sardegna

Leave a Reply